Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 min samboer vil gjerne ha et barn til nå...men gutten vår er snart 4 mnd og jeg synes det er litt fortidlig enda.Holdt veldig lenge på med og bli gravid og vet ikke hvor lang tid det tar og bli gravid igjen...men tenk om det klaffer på første forsk da?Hva mener dere?
Gjest Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Jeg ville venta enda litt til, men det spørs jo helt på livssituasjonen deres. HVis du synes det passer sånn og kroppen er i orden så hvorfor ikke?
Gjest Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 jeg vet ikke..er jo noen det passer for å få to tette da. jeg for min del har kjempe lyst å være gravid igjen,men er ikke klar for en ny baby enda. vet faktisk ikke.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 men synes at det er litt tett også samtidlig som jeg har lyst på en til.Vi har veldig godt økonomi så det er ikke noe problem og slik...men har jo hørt at man skal vente et år før man blir gravid igjen.Har ingen plager med kroppen og hadde et drømme svangerskap sist.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Har hørt at det burde være 18 mnd mellom hvert svangerskap slik at man får samla opp nye lager med jern (?) og andre ting som babyen forsynte seg av i magen.. Nå ble jeg nesten litt usikker på om det var 18 mnd og, men mener det er det..
babyandme Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Har hørt at en bør få mensen tilbake og ha noen sykler for å få normalisert kroppen, før en blir gravid igjen..
Twins i magen <3 Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Oi, det var tidlig ja. Eller, for noen passer det jo. Men mener å ha lest en artikkel av helsepersonell for en stund siden hvor det sto at det ideelle er å vente et par år slik at kroppen kommer seg osv. En annen ting er jo at det er greit at eldstemann har lært å gå og kanskje til og med sluttet med bleier. Greit med bare ett bleiebarn av gangen, vil jeg tro Men lykke til uansett hva dere finner ut.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Helt greit med to tette!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå