Gjest Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Hei, lurer på om du kan se litt på meg igjen.. har ett dilemma, har begynt på skole nå, men har funnet en alternativ skole som starter i jan/feb jeg tror kan passe meg. Jeg tror jeg også får kabalen til å gå opp om jeg fullfører det andre jeg har begynt i tillegg.. Hva ser du? jeg er født 080377 hjertlig
#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Hei du! Nå skal vi se her da.Er litt ening i at den i jan/feb er bedre for deg.Men som sakt er det jo et dilemma.Det er et litt vanskelig valg som må taes.
Gjest Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 tror du ikke jeg kan få til begge deler? den i jan/feb har ikke støtte, og kunne tenkt meg å ta ferdig de vgs fagene jeg har begynt på, ivertfall ta eksamen neste sommer.. det er evt ett år til etter dette og den alternative er 4 år fra jan/feb.. ÅÅÅ så vanskelig å få alt til å gå opp hehe.. hjertlig takk for at du svarte meg ))
#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Virker som det blir litt slittsomt,mye og gjøre og ganske hardt.Men klart at vis du jobber hardt og er innstilt på det så klarer du det.
Gjest Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 eksamen til sommeren må jeg få til.. hm.. får sende de en mail og høre hvordan jeg kan legge det opp. skolen som starter i jan er samlingsbasert. så blir 4-5 samlinger per år.. og mye egentrening og gruppearbeid, minst en dag per uke.. vel de skal på den altern.messen i oslo i nov og har søknadsfrist i des så da kan jeg snakke med de før jeg binder meg hjertlig takk igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå