kokosyklus Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Tror jeg har god kontroll altså, men på jobb i dag var det en iv-pumpe som pep og pep og pep og pep og pep og pep! Kan ikke den pumpa forstå at jeg er SULTEN?????????? Jeg vil sitte ned og spise maten min!! ARGH!
Beibi2014:) Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Hei:) Jeg har vært så sliten i dag at jeg bare har ligget på sofaen. Det har gått hardt utover to sikkert kjempe søte og gode telefonselgere. Har så dårlig samvittighet.
kokosyklus Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 Ha ha ha, den dro jeg en gang også. Han ene sa noe lignende dette: "du, jeg bare selger dette her jeg altså..."
Beibi2014:) Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Hi hi... De skulle hatt advarsler om hvilke telefon nr som tilhører gravide. Bra og vite at det er flere hormonbomber der ute:)
Gjest Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Jeg har også følt meg som en hormonbombe i dag )
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Signerer denne.....uff....gikk skikkelig utover en (flere egentlig) menn i en butikk jeg var i i dag. Skulle hente bilen som var inne for montering av alarm og da den ikke var ferdig klikka jeg totalt. De hadde vært så nøye med at den måtte være på plass et visst klokkeslett på morningen og da vi kom en times tid før de skulle stenge var den ikke ferdig. Jeg tilta totalt og skjelte de ut uavbrutt i 5 minutter. Samboern gikk ut. Jeg lirte av meg beskyldninger om at de hadde solgt bilen og andre vannvittige saker. Jeg var så sinna at alle i butikken stirra på meg så klart. Jeg rista for jeg var så sinna. Hadde aldri klart å finne på så mye å si på så kort tid hadde jeg ikke gått fra 0 til 110 på to sekunder. Etterpå marsjerte jeg ut av butikken og begynte å hylgrine. Grein en time etterpå og så sovna jeg. Jeg dro aldri å henta bilen. Samboern måtte styre og streve med det. De ringte å sa den var ferdig et kvarter før stengetid og jeg nekta å bli med. Så jeg aner ikke hvordan samboern fikk henta den, hvis han har gjort det. Ikke bare bare å skulle kjøre dit alene og så stå der oppe med 2 biler for å finne en løsning på å komme seg hjem med begge.....hehe...
Adriansmor med tulla Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 jepp bare se på innlgget mitt her i dag...hadde hormonelt sammenbrudd...skremte vette av meg selv og føden idag!!! Skal skifte nick til Big fat horm- unormal mama!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå