Mikaelle7 Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Noen som har erfaringer med Ortodent smokk? Eller hvilke andre smokker sverger dere til? Og hvorfor?
veslepia Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Gutten min tar alle typer smokk. Kjøper mam sine fordi de finnes i alle butikker og ikke har ring i seg som små hender fikler seg inn i og drar ut av munnen.
Bellen^2 Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Jeg har ingen erfaring med Ortodent smokken, men junior bestemte seg for at de kun var NUK silikon han ville ha. Vi prøvde mange forskjellige typer, men det var til slutt denne han "godkjente".
Hyacinth Bucket Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Gutten vil vil kun ta denne smokken, ingen andre. Kan fint anbefales fra vår side ;-)
SaftSuse *Overtid* Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Føyk rett ut igjen, som alle andre smokker også har gjort, unntatt NUK sine,de sitter der de skal ) NUK med silikonsmokk, latex flyr rett ut, hehe, vet hva han vil ha denne karen )
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Her er det avent sin smokk som fungerer best, silikon. Hun tar denne best, greier å holde den i munnen.
Twins i magen <3 Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Har ikke prøvd den ortodentsmokken, men kunne gjerne tenkt meg å prøve den hvis den er så bra som de påstår. Vårt lille nurk vil kun ha Avent silikonsmokk, latekssmokker griner han på nesen av Det skjønner jeg, de har en sticky overflate og smaker badeball Dessuten er selve tuten på Aventsmokkene bittelitt lengre og han får bedre tak. De andre er kortere.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 Prøvde ortodensmokken på vesla da hun var ett par uker gammel. Hun spydde da hun fikk den i munne, om det var tilfeldig eller ikke vet jeg ikke. Men jeg har ihvertfall ikke prøvd den på henne igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå