Gå til innhold

Erfaringer smokk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med Ortodent smokk?

Eller hvilke andre smokker sverger dere til? Og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sverger til Nuk og har gjort det helt siden vi kom hjem fra sykehuset. Den går litt opp, så den treffer litt oppi ganen (tror jeg) og det liker visst de små :) Var flere i barselsgruppa mi som ikke fikk sine små til å ta smokk, men så prøvde de Nuk og de satt som bare det :)

Skrevet

ortodent er noe salig dritt..

verste smokkene jeg har vert borti..

nei vi sverger til mam sine silikon smokker..!!!!!!!

Skrevet

Oj, nå ble jeg nysgerrig. Hvorfor var de dårlige? Har ikke prøvd dem enda, syntes bare teorien bak virket så bra, at de er utviklet for å hindre at barna får galt bitt. Var det vanskelig å få ungen til å ta dem? Eller noe annet?

Skrevet

Snuppa mi er født prematurt og det var ikke så lett å få henne til å ta smokk i starten... prøvde vel alle som finnes på markedet nesten :)

I starten brukte hun smokker fra trøst(e?), også gikk vi over til nuk og avent. Etter at hun ble 5-6 mnd brukte hun mam og da hun var 16 mnd gikk vi over til ortodent smokker, så nå bruker hun bare det. Prøvde med ortodent smokk ved 10-11 mnd, men da ville hun ikke ha de.

Det er bare å prøve seg frem :) (og prøve igjen og igjen hvis det noe man vil få gjennomført ;)

Skrevet

Ok, så Ortodent er vanskeligere for dem å ta? Har lest at de har smokker for 0-6 mndr også, men hjelper jo ikke hvis barna ikke vil ta dem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...