Gå til innhold

Jeab...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Du virker en tanke hissig i kveld!!?? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare i kveld? *skuffaaaaa*

Er det deg, AntiP?

Skrevet

SYNES HUN VIRKER SÅNN HELE TIDEN JEG.

Skrevet

JEG HAR HENGT MEG FAST I CAPSLOCKEN JEH.

Skrevet

Caps Lock-anonymen igjen... Apropos hissig!? *knegg*

Skrevet

Jeab vekker visst oppmerksomhet for tiden, men det er ikke hennes fortjeneste alene. Det er jo så utrolig mange kjedelige innlegg her!

Skrevet

you go girl=)=)=) jeab altså.... heregud... må jo ha litt action her...

Skrevet

Kjedelige?

Ville heller kalt dem hjernedaue og hysterisk patetiske, selvmotsigende og latterlige.

Skrevet

Balooa...kan jeg leie inn deg til å avslutte setningene mine? Hvor mye skal du ha? En samboer som kan å gi labb...?

Skrevet

Rekk opp hånda de som (fortsatt) tror jeab er en mann!?

Skrevet

Syns Jeab er et SVÆRTvelkoment, og MORSOMT innskudd i ellers kjedelige dager..:P

Skrevet

Kan bare si meg helt enig :-)

Skrevet

Jeg vet at jeg gjentar meg selv her, men Jeab er den brukeren her inne med mest omgang i topplokket, mest integritet og som skriver de absolutt mest interessante innleggene, i MIN mening. Dere som kritiserer henne har bare ikke 'catcha' henne helt ennå, tror jeg.

Mer Jeab, takk!

Mvh

AntiP.

P.S.- Det var ikke jeg som skrev noen av innleggene ovenfor. Begynner du å miste teken, Jeab? 2-1.

Skrevet

Der var du, ja! Jeg gikk nok på en smell her, ja, men du må gjerne holde telling med poengfordelingen, da jeg med all sannsynlighet vil fortsette å ha et visst forsprang. Jeg kan for moro skyld informere om at den reelle stillingen nok er både 3- og 4-1, ettersom de (for meg) lett gjenkjennelige innleggene dine har dukket opp i et par andre tråder også. Jeg har imidlertid latt være å påpeke det. Av hensyn til deg, vel å merke. Vel, du vet vel selv hva du har skrevet, så jeg behøver nok ikke si mer. Storsinnet av meg, ikke sant? :-)

(Og - mistet teken, jeg? Neppe. :-)

Skrevet

Oops. Takk for din diskresjon. He he. Det var faktisk ganske storsinnet av deg. Men du har vel fremdeles ikke klart å snuse deg frem til nick'et mitt,- det var vel ikke det du mente? Du er vel glad for å vite at jeg har det fint, eller hva? Jeg pleier ikke å skrive slemme innlegg, eller hevde noe jeg ikke står for, i hvertfall. Og nei, du har tydeligvis ikke mistet teken.

:-)

AntiP.

Skrevet

AntiP, du manger en -lo- mellom anti og p. (P'en maa leses som pe)Er dette et tegn? Et steg naermere for aa knekke koden?

Noe med u-lo..? U-lo kan bety ryddig, intet lo der i gaarden..

Gruble gruble.

Og ja, jeg kan gjerne ta paa meg oppgaven aa forsette/avslutte setninger innimellom, men da vil jeg ha skriftlig kontrakt der du lover aa sörge for at samboern min gir labb!! Begynner aa bli FORBANNA naa, det er H-E-L-T J-A-E-V-E-L-I-G aa bo med en mann som ikke gir labb!

Jeg har prövd puppetrikset, lukka bena og sett snurt ut, tilogmed lagt igjen noen kjönnshaar i matpakka hans, for saa aa ikke vaere hjemme naar han kommer hjem fra jobb med tunga paa gulvet, men NEI DA! Det funker ikke!!

Hva skal jeg gjöre??

Skrevet

He he. Du er ganske morsom Balooa & Balooa! Jeg lo godt av kjønnshår i matpakka, gitt.

AntiP.

Skrevet

jeab og baloo baloo eller hva faen de heter.

er idioter!!

dere høres ut som menn.

altså barnslige og mindre smarte.

Skrevet

De er jo ikke veldig voksne heller da. 80 talls unger!!

Skrevet

Nicket ditt er meg fortsatt en gåte, men her på bim er jeg sjelden inne på andre fora enn krangle, så du er nok uansett ukjent for meg. Og jeg tror ikke du skriver så slemme innlegg, men jeg er jo ganske tykkhudet, så min terskel er høy på det området. At du har det fint er selvsagt bra. :-)

Skrevet

Balooa, du er altså et oppkomme. Er det rart jeg er interessert i et leieforhold her? *knegg* Kontrakt skal bli. Skjønner jo at du ikke kan ha det sånn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...