Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Har en sønn som akkurat har begynt i bh,jeg leverer også henter pappa stort sett alltid,kom hjem i dag da sier han at moren hannes henter i morgen.Da sier jeg at jeg vil hente for det er så sjelden jeg henter han og det er så nytt for meg også,jeg vil jo også se hvordan han har det der. Er jeg vannskelig da?
Gjest -<<- Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Øh, nei, det er vel å bare å sende en melding ellerno' til morra hans og si at du henter likevel?
lanoforliten Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Nei hvorfor skulle du være vanskelig med å si det?? det er jo din unge...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Jeg ringte svigermor og ba henne og å passe sine egne saker! Det er MIN unge og jeg vil hente selv!! Deilig det var å få satt hu på plass!!!! HI
Trollemor og snuppa! Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Ehhh... greit nok at du vil hente ungen din selv i barnehagen akkurat nå, men er det så ille at besteforeldre henter av og til sånn senere? Jeg føler ikke behov for å sette svigermor på plass hvis hun synes det hadde vært stas å hente snuppa i barnehagen av og til. Det synes både jeg og snuppa hadde vært kos.. ) Er jo kjekt å ha besteforeldre åsså da? Er hun bitchy?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Da tipper jeg du er en av de som setter bort ungene sine i hytt og pine... Hva skal du egentlig med barn du a..?? HI
Trollemor og snuppa! Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Haha... du er dårlig på å tippe! Hvordan i all verden kan du dra den slutningen? Snuppa mi har ikke barnevakt ofte, og hun har bare overnattet borte max en natt og bare hos besteforeldrene sine! Og hun forguder dem! Jeg synes faktisk det er VIKTIG at barna har kontakt med sine besteforeldre.. Hvorfor ikke? Ikke fordi JEG trenger det, men fordi at hun har glede av det, og den gleden vil jeg at hun skal ha! Jeg tror jeg ser ungen min mer enn gjennomsnittet for å si det sånn! PS: Og svigermor har hentet snuppa i barnehagen en gang på ett år!
KariMari Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 Skjønte egentlig ikke helt problemet her jeg.......?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå