Supermamm Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Noen som har vært der? Vil gjerne høre om dere var fornøyd/ikke fornøyd og hva som var bra/dårlig?
Lille Sniff Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Vi har vært der!! Vi bodde på Riu Club Vistamar i mnd skiftet jan/feb. Dette er et all inclusive hotel, og vi var veldig godt fornøyd. Rommet var stort, vi fikk sprinkelseng til knøttet som da var 10 mnd. Vi hadde gratis buss ned til Amadores stranden fra hotellet, den gikk ofte. Det tok ca 20-25 min å gå inn tilm sentrum av puerto Rico. Det var stille og rolig der. Hvor skal dere evt bo? det er bratt der, så vi gikk aldri fra stranden og opp igjen til hotellet sm ligger på toppen av klippene, men vi gikk ned, det tok ikke så lange tide. Ellers så er det også hoteller nede ved stranden, da slipper man bakkene. Det var kort vei til butikker, bussene var enkle og greie å kjøre, og ikke spesielt dyrt heller. Drosjene har ikke barneseter, men de kjører (ihvertfall de vi brukte) forsiktig. Man får leid bil med barneseter hvis man vil. det var ikke noe vi var misfornøyd med, så vi kommer nok til å dra tilbake der senere en gang også. vi valgte det hotellet pga av at det er balkonger på alle rom, og at det har oppvarmet basseng. vi fant ut at vi ville bli ganske mye på rommet på kvedene likevel pga knøttet som skulle sove, også slapp vi å lete etter resturanter hver kveld for å spise. vi hadde til meddagen et fast kl. slett som vi spiste, og da hadde vi det samme bordet hver kveld. det ble da satt fram barnestol osv der. Masse god mat å velge mellom. Lunch spiste vi av og til, ellers så spiste vi frokost der hver dag. Det ble utenom disse måltidene også servert mat ved bassenget. All mat og allt drikke var gratis. Vann fikk vi på flasker i reepsjonen. Det var et llite kjøleskap på rommet som vi kunne ha drikke, mat til barnet i osv.
Supermamm Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2007 dytter litt på denne jeg, flere med erfaringer?: )
Nina :-) Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Har ikke hvært dær,men vi SKAL,hehe.i mars.gleder oss stort,har leid oss inn på Mirador del atlantico,ett fantastisk hotel,kåra te best i test,av dagbladet også.reiser med ving..har hørt masse skryt om plassen.så bare reis:-)
center Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Vi var der i februar, og kommer nok ikke til å reise tilbake. Vi bodde på RIU vi også og det var veldig tungvindt med barn(1År). Vi syntes det var litt kjipt på kveldene for hvis vi gikk en tur til puerto rico på kvelden måtte vi vekke jenta vår i taxi/drosje hjem for det var så bratte bakker å gå. Savna å bare ta vogna ut å spasere littt når hun skulle legge seg for kvelden. Men hvis dere skal bo på et hotel nær stranda blir jo det bedre. Syntes også plassen var for kjedleig og for lite butikker/restauranter. Stranda var fin da!! Puerto rico og amadores er små plasser. Vi tok drosje en ettermiddag til et kjøpesenter ca 45 min unna, det var ok. Der hadde de zara og mye annet gøy. Jeg er nok en som liker å titte litt i butikker å sånn så for meg var det altså for kjedelig. Men behagelig temeratur var det, eneste var at bassenget var liksom oppvarmet men det merktes ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå