Pampers123 Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Når dere står oppreist.. er magen fylt helt opp på en måte? Hvis dere kjenner på det høyeste punktet når dere står, hvor er det? ca?
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Hos meg starter magen rett under brystene.. Og da går den gradvis utover til rett over navelen og deretter begynner den å bue innover igjen.. Høres nesten ut som en spiss mage, men den er rund og fin.. hehe.. Om jeg forstod spm riktig da...???.. Hehe..
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 min sitter veldig høyt syntes jeg, begynner rett under brystene.. men du kan se ut i fra bildene mine på profilen min ...
Pampers123 Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 Hehe,, ja.Men er det babay helt opp liksom?
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Det kjennes iallefall sånn ut mange ganger ja.. Får noen dytt oppunder der av og til. Men om det er babyen eller om det er at babyen rører på seg og dytter noe annet oppi der vet jeg ikke.. Hehe..
Pampers123 Skrevet 27. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2007 Bare oppdaga at min satt så lavt.. lurer på om han ligger på tvers eller no. Magen starter et par cm under puppene, men er liksom ikke noe baby før ribbena nesten slutter.. Hvis du skjønner
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Har du vært hos JM og kontrollert det enda? Hun/Han pleier å kjenne seg til hvordan barnet ligger. Det er i uke 35 tror jeg som magen er på sitt største, pga at da ligger livmoren høyest. Men hør med JM for evt en ny UL:) Har nok for liten kunnskap til å uttale meg for mye ang dette desverre:) hehe.. *LiksomJormor* hehe..
Pampers123 Skrevet 27. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. august 2007 Skal neste mandag.Får sjekke om h*n ligger rett vei Eller har mål vært fint til å, så vi får se!Kan hende poden har snudd seg eller no bare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå