Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 27. august 2007 #26 Skrevet 27. august 2007 Når du ikke har kjent liv på en hel dag vil dem ha deg inn til registrering ja!
solstråle69 Skrevet 27. august 2007 #27 Skrevet 27. august 2007 Tror absolutt at kynnere er et godt tegn, men ta en sjekk allikevel. Det var plutselig HELT stille hos meg, jeg var liksom ikke i tvil, selv om hodet mitt ikke kunne tro det.
Süsse Skrevet 27. august 2007 #28 Skrevet 27. august 2007 Ikke for aa skremme, men hva svarte venter du paa?? Hadde ikke jeg reagert da jeg gjorde det, ville jeg ikke ha hatt en gutt i dag!
Simselimsen Skrevet 27. august 2007 #29 Skrevet 27. august 2007 Vil bare ønske deg lykke til!! Dette går så bra så!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. august 2007 #30 Skrevet 27. august 2007 Jeg har ringt, og skal inn Må bare vente på at mamma kommer først...
Lsjoli elsker Andrea Skrevet 27. august 2007 #31 Skrevet 27. august 2007 så bra!Let us know!Og igjen lykke til!
Gjest Skrevet 27. august 2007 #32 Skrevet 27. august 2007 Lykke til, alt er helt sikkert fint og det blir godt for deg å slippe å tenke på det mer Vi var inne 2 ganger på slutten i svangerskapet med jr pga lite liv, og hver gang når jeg kom inn på føden så begynnte han å sparke Han hadde bare tatt seg en rolig dag med mye hviling, og det har sikkert din gjort i dag også! Lykke til
Cat.68 Skrevet 27. august 2007 #33 Skrevet 27. august 2007 Venter spent på videre oppdatering. Ønsker deg lykke til, det er bedre med en sjekk for mye en for lite.Klem.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 27. august 2007 #35 Skrevet 27. august 2007 Leste ikke før nå palmesus, så jeg håper du har kommet deg avgårde. Veninna mi opplevde det samme i uke 37, men ble ikke tatt helt på alvor, førstegangs og veldig ung. Men endte med at hun ble satt i gang da, og det viste seg at han hadde fått for lite surstoff mot slutten, og ble født med hjerneskade. Det gikk jo på en måte bra, men gutten har lammelser (mulig cerebral parece), epelepsi, hørselsskade og lærevansker i dag, noe som kunne vært unngått. Krysser fingrene for deg, håper det går bra!
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. august 2007 #36 Skrevet 27. august 2007 Har ikke kommet meg avgårde enda.. venter på at mamma skal komme for og se etter snuppa... Hoff, håper alt er bra med lillebror ja! takk takk! skal holde dere oppdatert. Om jeg blir der, så skal nok simselimsen få gitt dere beskjed
Lsjoli elsker Andrea Skrevet 27. august 2007 #38 Skrevet 27. august 2007 dytter opp.får IKKE LAGT meg jeg nå!!
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 27. august 2007 #39 Skrevet 27. august 2007 Eg var også ein tur på sjukehuset med nr 2 14 dagar før ho blei født. Hadde ikkje kjent liv fra kl 15 til kl 19 og ho var aktiv så fort eg la meg ned på sofaen. Hadde ete middag med lillegutten og kom på at det ikkje hadde vert noko liv der sida kl 15 når eg var hos fysion. La meg ned ingen reaksjon, eg dytta på magen, drakk kald cola, drakk mega sterk pulver kaffe men ingen reaksjon. Ringte veninna mi for mannen min var på kurs og eg fikk ikkje tak på han. Ho kom og mannen min kom like etter på og eg ringte føden og dei ville at eg skulle komma ein tur. "sånn at du får sove i natt" sa den koselige jordmora!! Alt var i orden med vesle jenta!! Men det var ikkje noko fart i ho før dagen etter!! Lykke til!! Det ordnar seg nok!!
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 27. august 2007 #40 Skrevet 27. august 2007 Antar at du har dratt nå! Går sikkert bra, vedder på at lillebror begynner å sparke i det du har fått på det måleutstyret.. Dro inn selv når jeg var 39 uker på vei med vesla. På tlf til JM sa jeg at jeg kom så fort sambo kom hjem, men da sa JM til meg at "hvorfor i all verden må du det, bestill drosje du med en gang du". Lykke til!!!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 27. august 2007 #41 Skrevet 27. august 2007 Lurer fælt på hvordan det går.. Har på følelsen at alt er bra,men må få det bekrefta også da:) Må nok vente med å legge meg ja.
tine29 Skrevet 27. august 2007 #42 Skrevet 27. august 2007 Uff, fikk vondt magen når jeg leste dette...Håper å tror alt er bra med den lille! Krysser alle fingrer:)
IBO<3 Skrevet 27. august 2007 #43 Skrevet 27. august 2007 huff, håper alt virkelig går bra!! hadde det slikt selv, var i uke 32, og jeg hadde FLAX, hadde jo kommet litt sener så hadde det gått galt,.. morkaken som løsnet.. men uansett nokk om meg!!! og masse lykke til !!
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 27. august 2007 #46 Skrevet 27. august 2007 Hehe, så det nå! BRA =)
mammaen til G & A Skrevet 28. august 2007 #47 Skrevet 28. august 2007 Saa bra at du ringte og fikk kommet inn. Lykke til med de neste 14 dagene til lillebror kommer. Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå