mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Har bestilt tur i dag, gleder meg.. MEN: er noen år siden jeg sist var på charterferie... Hvordan er disse nye tollreglene, altså hva man kan ha i håndbagasjen.. Noen tips for en uerfaren syden-farer som skal reise alene med barn?
Nicita73 Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Å så deilig,når drar dere? Lillegutt og jeg skal reise også, til Thassos 12 september,gleder oss villt. Jeg skal ha med alt av barnemat og tillegg,bleier også. Ellers har ikke jeg noen råd å gi deg, første gang jeg reiser med barn også. Men solhatter, paraply til vogn, solkrem med høy faktor, myggmiddel, Paracet,plaster er det jeg kan komme på i farta. Ikke drikk vann rett fra springen. Kanskje noen kan gi oss noen flere råd.. God tur:)
Carnivale Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 ..herregud, jeg leste "hjelp, jeg har glemt igjen veska mi på mallorca!" ...på tide å vaske linsene.
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 he he, huff. tenk om jeg glemmer igjen veska der da,! hehe Vi reiser 11.sept! (ja jeg vet, fiiin dato)
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Akkurt vært i spania med barna her uten mannen ;o)) Mitt gode tips er paracet for barn og noe mot diare. Lille tulla på 7 mnd hadde diare i 7 dager så fikk hun infulensa med feber.... Bleier var kjempe dyrt der nede.... Ikke ha væske over 100 ml, det du har med i håndbagasjen skal få plass i liten pose.... Dette gjelder ikke barnemat og drikke til barnet
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 27. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2007 ok. så beste tipset er egentlig: ta meg en tur på apoteket kanskje? Gleder meg til å reise med datteren min. Nå har jeg vært alene med henne i 15 måneder. Endelig står huset på meg, jeg har fått ny jobb,- har vært mye i sommer. -- så nå blir det godt å bare kose meg med datteren min,- det er jo vi som er en familie nå. Er veldig spent også... Men har troen på at dette blir bra.. smaskeli: var det kaldt om kvelden?
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 27. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. august 2007 kanskje vi treffes da:) Uten at vi vet det;)
Etaner Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 Det kan hende vettu. Vi skal til Alcudia..men er nok ikke de eneste (-;
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 27. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. august 2007 nei, det spørs... hvor mye betalte dere egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå