Gå til innhold

November: Hvor mye sover barna deres i løpet av ett døgn?


♥BergensJente m/ Keiser♥

Anbefalte innlegg

Magnus sover nesten 16 timer i døgnet, som regel.. Noen ganger litt mindre.. Han legger seg i 7 halv åtte tiden, og så pleier han å våkne i 5- seks tiden, da får han melk, og så kan han sove videre til 8 ni.. Og så legger han seg i halv tolv tiden, og da kan han sove i over to timer, og så har han en liten lur igjen i fire halv fem tiden, men da får han ikke sove lengre enn en halv time.. Sover han mye, eller er dette helt normalt for aldren? Han er veldig aktiv når han er våken, så tror ikke det er noe galt med han...=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutten min sover 15-16 timer i døgnet han også.

Legger seg 19.30-20.00 og sover i 12 timer. Ett par timer etter vi har stått opp sover han 1-2 timer. Og så sover han fra 14-16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maren sover ikke så mye... Sover fra 20-20.30 til ca 7 og 1-2 timer dupp på dagen. Det blir vel 12-13 timer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger seg kl 19, sover til 7.30-8

Sover igjen kl 11, da alt fra 30 min- 2.5 time.. Som regel 2 timer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor forskjell på hvor mye de trenger.... Snuppa sover 12 timer om natten og har to lurer på 45 min til en time (noen ganger litt mindre, noen ganger mer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Håkon sover fra 20-8 om natta. På dagen sover han 2 lurer.

1. lur er på 45 min - 1 time

2. lur er på ca 30-45min.

Han bør egentlig sove lenger på 1.lur, men klarer ikke helt å få det til. Dette er en ganske ny rutine så jeg håper det går seg til snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Glemte å si at han er superaktiv hele dagen. Fyker rundt hele leiligheten som en propell, mangler ikke på energi ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...