Gå til innhold

noen som har prøvd libero potty training pants?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dattera mi er litt over 2 år og har nesten slutta med bleie.. ingen uhell her hjemme nesten men når ho må så må ho.. så når vi skal ut må jeg ha på bleie itilfelle... tenkte da at disse kunne vært fine...? må nemlig overtale ho til å ta på bleie for ho vil bare ha truse på!!;)

så lurer på om noen har prøvd de og om de er bra.. hvor har dere kjøpt de? står på libero sin side at de kun er å få ta i hos ultra og ica maxi... men det fins ikke her.. har ikke lett etter de andre steder enda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er ikke behagelige og hun kommer ikke til å velge å ha på bleie om det er de som er alternativet. Hele poenget med dem er at barnet skal kjenne at det er vått (de suger ikke opp tisset effektivt) og det skal få barnet til å få lyst til å gå på do i stedet..Hvis hun heller vil ha truse ville jeg nok bare pakket rikelig med skiftetøy. Lykke til uansett:)

Skrevet

De er ganske like de andre up&go-bleiene i tykkelse, men mønsteret er jo litt "finere" da. Mere rosa:)

Den største forskjellen er oppsugingsevnen, de kjennes våte ut i motsetning til "vanlige" bleier.

Skrevet

takk for svar.

ja jeg leste at de skulle fungere sånn.. men må jo da skifte om det skulle skje uhell... men er de ubehagelig å ha på om det ikke er tisset i de, eller bare om den blir våt?

tenkte bare de var bra å ha itilfelle uhell når jenta ikke vil ha bleie på.. at ho ville ha denne hvis den lignet mer en truse...

lurer også på om den kan brukes på natta tilfelle uhell?

Skrevet

Har ikke noen erfaring med dette, i og med at lillegutt er bare 16 mnd, men ville si at de her i hvert fall er å få kjøpt på meny, men dette er i oslo da...

Skrevet

takk. da skal jeg sjekke på meny.. er jo greit å prøve de:)

Skrevet

Disse bleiene er ikke ubehagelig å ha på seg så lenge den er tørr, det er når barnet tisser den føles våtere enn de vanlige bleiene og muligens at den blir mer klumpete.

De er ikke så truseaktige at jenta de ikke vil føle at hun har på seg bleie, for det gjør hun, det er jo en bleie dette også bare ikke fult så god som andre bleier.

Om du kan bruke den som nattbleie? Ja, det kan du sikkert, helt avhengig av hvor mye jenta de tisser da, kan jo bli lekkasje siden den ikke har like bra oppsugningsevne som vanlige bleier. Men, jeg syns at før du benytter disse bleiene om natten, så syns jeg du skal være helt sikker på at jenta di har forutsetninger for å kunne holde seg tørr hele natten igjennom. For dersom hun ikke er i nærheten av å være moden nok til å slutte å tisse på seg om natten, ja da syns jeg heller du skal være opptatt av å la henne få ha en så tørr og god bleie som mulig slik at hun sover uforstyrret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...