Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Er det noen flere her som er sånn super trange nedentil? Og da mener jeg TRANG. Gruer meg ekstremt til fødselen pga dette, og lurer derfor på om det er noen med samme erfaring/"problem"??? Vil det ha noe å si?? Noen som vet??
Gjest Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Helt normalt under graviditeten, slimhinnene hovner opp og man blir trangere, spesielt i begynnelsen... Etter alt jeg har hørt har ikke dette noe å si for fødselen - kroppen forbereder seg på det og ordner det slik at det går helt fint. så lenge det ikke er noe fysisk galt (for smalt bekken eller noe) kommer nok ungen ut som den skal uten problem=)
En Prins + Prinsesse Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 jeg trudde kanskje jeg var det før fødselen... men det er jo litt vanskelg å si... å jeg revnet ikke noe under fødsel.. men jeg anbefaler deg å prøve å smøre å vie ut nedentil med jordnøtt olje... Det gjorde jeg, å det funket.......
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 Jeg er trang nedentil til vanlig, og det vil jo da si at jeg er blitt trangere nå.. Jornøtt olje er notert og skal kjøpes i morgen:) Når i svangerskapet begynte du med det? Er 35 uker på vei nå...
Gjest Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 tror det er greit å begynne med jordnøttolje nå i nærmeste fremtid =) lykke til , det går nok bra skal du se =)
Miss Dynamite Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 er trang nedentil alltid jeg... er jo ikke gravid men... legen sier at noen er så "heldig" at kroppen snører seg inn og man er en "jomfru" hver gang...hehehe... hu sa at det kan være litt vondere under fødsel, men at den også blir veldi trang igjen senere ekke det positivt da?! hehe
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 27. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2007 Det er jo veldig positivt:) hehe.. Men kunne godt tenkt meg å vært litt videre nå som jeg skal føde.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå