Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 hjelp noen råd? jeg spiser slank mat og ofte men lite. jeg trener og har ett aktivt liv med hunden min. står tidlig opp og legger meg i greie tider. og har gjort dette i 1,5 år nå men ingen resultat. mister ikke sideflesk og mageflesket. går bare mer opp i vekt også. jeg vet jeg alltid vil være tyngre pga tung kroppsbygning, men det må da gå ann å få en sunn kropp for det? trenern min fatter det heller ikke. og jeg prøve å få barn men vet det er vanskeligere i denne vekten. 133,7kg jeg er 1,79cm høy.
ElleL Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Hei, Jeg har prøvd å kutte ut brød, ris, poteter og pasta dvs såkalte raske karbohydrater. Spiser mer enn før, men går ned i vekt. Har med vilje ingen badevekt:-), men klærne blir bare større og større. Det har vært deilig å slippe å telle kalorier og ikke å veie maten noe jeg faktisk ikke har gjort med GI-dietten. Jeg har også hund som får meg opp av sofaen, men hun får ikke mer mosjon enn hun fikk tidligere heller. Lykke til.
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 jeg spiser ikke brød, ris, pasta og poteter selv. og jeg trener agility og vi går til sammen 4 timers turer hverdag, mer i helgene. utenom det trener jeg. sitter mye ute når jeg først arbeider med skolearbeidet. det er frustrerende å gå 45 kg innenfor ett halvt år. når du faktsaik burde gått ned
ElleL Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Det forstår jeg godt. Jeg har slitt med vekten i "alle" år og har vært innom alt fra Grete Roede til treningsmani. Nå trener jeg moderat og spiser litt mer som jeg vil. Det hjelper meg, men vi er jo alle ulike. Håper du finner DIN løsning snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå