Gjest Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Ser det er så mye snakk om reima-dresser.. Hadde ikke hørt om det før jeg fikk babyen og leste litt her, men skjønner at det faktisk er merke-press allerede fra barnehagen.. Ble litt skuffa over det, men lurte på hva disse koster? Er de så veldig dyre?
Anni 79 med to prinsesser:) Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Barnas Hus 999kr. De er dyre syntes jeg, pleier å ønske meg dress til jentas bursdag
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Jeg tenkte ikke merke da jeg kjøpte reima til sønnen min, men jeg tenkte kvalitet.. Og jeg kjøpte brukt på zett.no og den er så fin som ny! Ikke et eneste merke! Kjempefornøyd.
Gjest Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Ja,enig i det.Hadde heller ikke trodd det var merkepress så tidlig,vel og merke blandt foreldre.Barna bryr seg neppe...Nå kom Kappahl miniboy best ut i test blandt vinterdresser F&B testet.Den var like bra som reima,men koster 499.Varmere var den,sammenlignet mer Reimatec+ til 1499.
RundLurt? Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Du finner mange andre gode merker til lavere pris og, skogstads helårsdresser er bra ( bedre vil jeg påstå, har begge) Reflexs dresser er også bra og billige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå