Gå til innhold

Idag har jeg bestilt meg time hos

Anbefalte innlegg

Skrevet

homeopat:-)

Nå skal det gjennomgås hver krinkel og krok i denne kroppen, det blir spennende å se resultatet:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jenta si det. Egentlig veldig lurt da. Bilene våre må jo på EU-kontroll så snart de drar på årene og dermed burde vel en sjekk av både det ene og andre være obligatoriske for oss modenmammaer som driver rovdrift på kropp og sjel ;-))))

Skrevet

Nettopp:-)

Nå har jeg slitt med allergi altfor lenge og er dritt lei. Om homeopaten kan hjelpe meg med det og "alt" det andre i tillegg så blir jeg glad:-)

Har jo brukt homeopati i mange herrans år, men etter at søsteren min ble syk ville jeg ikke mase på henne og da gikk det som det gikk med denne kroppen her ja;-)

Skrevet

Godt å høre, Klatten! Tenker søsteren din er stolt og glad over den bestillingen, jeg ;-))

Skrevet

Ja, hun sitter vel og tenker at: Det var jaggu på tide;-)

Skrevet

Homeopat er tingen for å få bukt med allergi....selv om jeg vanligvis sverger til den gode gammeldagse medisinen,har jeg sett utrolige resultater med disse bittesmå pillene.

Godt at du har noen som pusher deg ;)

Skrevet

Jeg har alltid brukt homeopati tidligere, da søsteren min var homeopat, men etter at hun ble syk så ville jeg ikke mase på henne om det.....og da gikk det som det gikk, så nå skal det ryddes opp i all "dritten" :-))

Skrevet

Så bra:)

Håper du får god hjelp, og blir mye bedre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...