Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Forstår dere er redde for babyen deres den første tiden, men tro meg - de overlever selv om noen gjør ting dere ikke liker som å gi de sukker, ukjent mat, bleie bak frem og jeg vet ikke hva..... Ville bare betrygge dere med det jeg, så prøv å unngå de store familiefeidene bare for slike "filleting" da dere, det er ikke verdt det! Alle vil nok barnet bare godt når det kommer til stykke. Irritasjon, kjefting og krangling fører lite positivt med seg!
Gjest Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 ja det er jo kun filleting..men det er så sinnsykt lett å bli irritert den første tiden.. jeg slet sinnsykt med irritasjonen for sånne ting..takla ikke at svigers gjorde noe "feil"..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå