Gå til innhold

Veldig mange irriterte mennesker her!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår dere er redde for babyen deres den første tiden, men tro meg - de overlever selv om noen gjør ting dere ikke liker som å gi de sukker, ukjent mat, bleie bak frem og jeg vet ikke hva.....

Ville bare betrygge dere med det jeg, så prøv å unngå de store familiefeidene bare for slike "filleting" da dere, det er ikke verdt det! Alle vil nok barnet bare godt når det kommer til stykke. Irritasjon, kjefting og krangling fører lite positivt med seg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er jo kun filleting..men det er så sinnsykt lett å bli irritert den første tiden..

jeg slet sinnsykt med irritasjonen for sånne ting..takla ikke at svigers gjorde noe "feil"..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...