Gå til innhold

har dere forsikret babyen/barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal akkurat til å fylle ut skjema vi har fått tilsendt fra forsikringsselskapet og lurte på om alle forsikrer barna sine......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal aapne Trygghetskonto i postbanken og da foelger det med en forsikring. Helt gratis. Men det forutsetter at man faar barnetrygden inn paa denne kontoen da.

Skrevet

Jeg ringte If, der vi har alle våre andre forsikringer, og fant ut at jeg faktisk "sparte" penger på å tegne en forsikring på han fordi totalbonusen vår gikk mer opp enn det forsikringen kostet:) Kunne ikke takke nei til et sånt tilbud!

Skrevet

nei, ikke enda. skal vente til ge har fått alle papir på ho :)

Skrevet

legøya me Thalie :)

Hvilke papirer er det du venter på??

Jeg forsikra gutten min da han var 3 uker ,og forsikringa begynte å gjelde da han var en mnd.(Sparebank 1)

Skrevet

Jepp, han er forsikra. Gikk ikke mange dagene etter jeg hadde født, før de ringte fra forsikringsselskapet :o)

Han er forsikret i ace europe.

Skrevet

Nei, så lenge en har god økonomi anbefales det ikke.

Skrevet

I følge en tråd som var inne på skravle for en stund siden, så er det bortkastede penger å forsikre. For man har faktisk krav på det meste uansett om det skulle skje noe.

Skrevet

Nei, gjensidige forsikrer ikke barn under 3 mnd, men om 14 dager er han å alle våre barn forsikret....

Skrevet

ja begge mine er forsikret gjennom ACE barneforsikkring:O)

Skrevet

Ja,det har vi gjort

Skrevet

det har vi og gjørt.

Skrevet

Nei det har jeg ikke og kommer ikke til å gjøre det heller.

Mener at det er det offentlige sitt anvar og støtte opp om meg og familien med hjelpemiddler, økonomisk støtte og ellers det vi måtte trenge dersom noe skulle skje med lillegutt. Desuten hadde ikke den lille summen kunne erstatte/trøste på noe som helst vist dersom gulle skulle falle fra. Den idiot summen hadde bare provosert meg tror jeg.

Er redd for at det snart blir som i statene dersom vi må forsikre brarna våre for å få hjelp vist noe skulle skje...

Når jeg tenker meg om er det ikke sikkert at vi hadde fått fosikring en gang sia gulle har cp (så lite at det ikke er synlig en gang da men...) Og dersom det vi hadde fått det og han feks var utsatt for en trafikkulykke og fått varige men, er jeg redd for at de uanset hadde skylt på cp...så Nei.

Skrevet

vi har heller ikke det, ser ikke noen spesiell grunn til det. Ikke det at jeg ikke er glad i barna mine altså, men etter å ha lest div artikler på Din side, kuttet vi det ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...