silhah og emilie Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 sikkert et kjempe dumt spm men..hun er nylig blitt 9 mnd nå vil hun ikke ha grøt lengre bare litt frukt.. hun vil mye heller ha brødskive..er det greit eller blir det for lite jern har ofte på leverposteig da
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Ja, det er helt greit!!v Gutten min har aldri likt grøt han. Han brakk seg så han kasta opp hver gang vi prøvde å gi han det, så det ble det fort slutt på, men brødskive ville han ha. Med leverpostei og majones på :-) Spiste det fra han var 7 mnd han ;-) Og det med fastlegen hans sin velsignelse.. Helsesøster var ikke så glad for det da, men..
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Slik er min også, han vil bare ha brødskive gjennom hele dagen han, jeg prøver å innføre middag for han, men nei, han vil ikke ha. Han er 9,5mnd.
Trine & co Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Lillegutt her i huset har ikke villet ha grøt siden han var ca 7 mnd. Har siden da gitt ham brødskive, og her hos oss tok jeg det opp med hs, og hun sa at det ikke gjorde noe. Han har og siden ca samme tid ikke villet ha middagsglass, kun den samme middagen som oss, og hs sa og at det var greit. Han fikk i tillegg til dette ca 2-3 ganger mm frem til han var 9 mnd og fraa 9 til 11 mnd ca 2 måltider med mme. Han er nå 16 mnd og spiser brød til frokost og lunsj og litt sen middag, så hn trenger ikke kvelds. Blir han litt sulten i mellom lunsj og middag, får han litt frukt eller det vi har i skapene, men stort sett spiser han såpass mye at han ikke trenger det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå