amazone76 Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 jeg er ikke noen kløpper på data!! ) har nå lasta ned limewire, men skjønner lissom ikke hvordan jeg kommer videre, har lasta den ned på en annen maskin før, og syns huske jeg fant den på programmer, men er som sagt temmelig grønn........
Gjest ->>>- Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Jeg husker ikke hvordan installasjonsfila til Limewire funka. Vanligvis blir man automatisk bedt om å installere etter nedlasting, men det antar jeg du ikke har blitt. Sannsynligheten er stor for at programmet ligger på C: -> Programfiler -> Limewire. Se etter et grønt ikon der og prøv å åpne det.
amazone76 Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 tusen takk. måtte laste den ned en gang til. d lå den der
Gjest -<<- Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Når du har fått det i gang kan det være greit å gå på Verktøy -> Alternativer -> Deling, og så fjerne alle katalogene som ligger på lista der. Da laster du bare ned uten å gi andre tilgang til din datamaskin, og unngår dermed både å gjøre noe direkte ulovlig og å gi forenklet tilgang til PCn din. Litt usolidarisk, men likevel. Du bør også være oppmerksom på filtypen på det du laster ned - unngå alle filer som slutter med .exe og unngå angivelige sanger etc. på under 1000 kb, de har det med å være svada.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå