Gå til innhold

Dere som bruker pose til babyen i senga!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer det? Har ei lita tulle som ligger veldig urolig om natta og blir derfor fort kald fordi hun sparker av seg teppe og/eller dyne. Hun vil helst ligge på siden og sove, greier hun snu seg på siden i en pose? Synes det er viktig at hun får ligge slik hun helst vil!! Hun skal ikke spennes fast! Hvilken pose anbefaler du, og hvor er den kjøpt?

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker pose på gullgutten når det er kaldt,fordi han sparke av seg dyna,men jeg fester ham ikke.

Jeg anbefaler pose med glidelås.Gullgutten min klarte å få opp den som det var trykk knapper på skuldrene og da hjelper det jo ikke.

Skrevet

Hei du!

På H&M har de nå pysjer og ilamme pysjene henger sånne poser...

Også hvis noen har en spkalt babysafe som du kan låne for de kan du ta av båndene som skal holde ungen nede....

Hvis du har noen som har en slik babysafe så bare tar du av båndene eller kjøper en slik pose...

Ja de klarer å snu seg. Min gjør nå det...ikke noe problem for det er en slags kjole-vest så når han snur seg, så følger posen med hun...

Tror priseen var 149(??)

Skrevet

Supert:) Takk for svar! Tar gjerne imot flere erfaringer og forslag til hvilken type pose som er bra:)

Skrevet

Jeg kjøpte en pose på H&M som nevnt over her. Den er litt foret,så vi har ikke tatt den i bruk før nå for det har jo vært så varmt. Men er veldig fornøyd med den. Kostet vel 150 kr, mot 450 på babybutikkene. Og så er glidelåsen opp-ned, om du skjønner, så babyen klarer ikke få av seg posen.

Skrevet

Alle barneutstyrsbutikkene har de. De selges ikke lengre med seler for og sette fast de, er ikke lov. Vi har brukt til lillegutt nesten siden han var nyfødt, og han storkoser seg i den, er ikke noe problem og snu seg i den. Han krabber, og står opp med den på også. Han holder seg mye varmere med den, hadde posen til vask, så natt til idag lå han uten den, og da var han mye kaldere nedover føttene. Han har aldri sparket av seg dyna med posen. De er supre! Anbefales!!!

Skrevet

Tusen takk alle sammen!!

Da skal jeg løpe og kjøpe.

Ha fin kveld da:)

Skrevet

Hva mener du med at det ikke er lov å bruke seler? Jeg kjøpte nettopp pose til lillegutt m/seler vel og merke. Den ble kjøpt på en barneutstyrsbutikk! Vi bruker seler av den enkle grunn at lillegutt snur seg over på magen hele tiden, og da blir han urolig og skal bare krabbe rundt i senga. Alt fungerer myyyye bedre nå, og han finner roen når han ikke kommer seg helt rundt!

Skrevet

De selger poser med seler enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...