Gå til innhold

Er det bare meg eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Som synes politikk suger??? Jeg kan virkelig ikke tenke meg noe mer kjipt enn en høylytt valgkamp diskusjon. Løfter meg her og løfter meg der. Jeg jobber selv i helsevesenet og ser jo at de løftene blir det ingenting av.

Jeg er så lite interessert at jeg lurer på om jeg skal skippe stemminga i år... Huff, jeg gleder meg til valget er over!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper i hvertfall ikke det er for mange av ditt slag...samfunnet hadde sikkert blitt "bra" da..hvis ingen engasjerte seg i samfunnsdebatten. For uansett hvor kjedelig det kan virke til tider, litt oppdatert bør man være..jeg har sett timesvis med debatter (rikspolitisk)og lest mange innlegg(lokalpolitisk) samt lest partiprogramma til de forskjellige som kan være værdt en nærmere titt...rett og slett for å orientere meg i det politiske landskapet.

Skrevet

Politikk er rasende interessant. Valgkampdebatter er stort sett dørgende kjedelige.

Om du helt oppriktig mener at det er irrelevant hvem som styrer land og kommuner mener jeg i grunn at du burde lære mer om politikk, ikke kutte den ut fullstendig.

Skrevet

Jeg er så dritlei Jens Stoltenberg som sier "vi i abæææidepatti"

Og Siv Jensen som er så aggressiv at jeg faktisk blir litt redd.

Overeksponering i media er et begrep som er totalt fremmed for dem.

Skrevet

Jeg er fullstendig klar over det, og jeg kommer meg nok slepende til valgurna til slutt som vanlig. Jeg greier bare ikke å se det interessante i valgkampen, å se et politisk valgkamp-program er for meg like kjedelig som å se.... ja gud hvet, et FORFERDELIG kjipt program- i reprise!

Jeg skammer meg nesten litt over å ikke engasjere meg litt mer...

Skrevet

Om dere er så lei av politikk og politikere, hvordan har det seg da at dere faktisk FØLGER med på valgkampen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...