Gå til innhold

ang vogn....

Kanin84=) fødeklar=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer litt på hva dere har nedi den....vognen vår har en tynn madrass med vanli stoff over...Det eg lure på er om dere har et slags plastbelegg over dette,tenker viss babyen har et uhell som går helt gjennom. Ellers har eg tenkt å ha laken og så saueskinn + eventull vognbag på kalde dager.....HÅPER noen kan svare meg=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal ikke ha noe plast på den lille madrassaken i vogna mi. babyen kommer til å ligge oppå og inni andre ting alikevel. gidder ikke styre med å dekke til noe som ikke kommer til å bli vått. nå som høsten er her straks så skal jeg bruke ullteppe i bunn og høstpose med dyna på toppen. alt etter som hvor kalt det er.

skal ha skinn i bunn og dunpose og ev. dyne på vinteren.

klarer den ungen å tisse igjennom bleia, bodyen, buksa, ev. dress, posen og teppet og ned på madrassen helt i bunn av vogna så skal den få medalje av meg;) (håper ikke jeg er for optimistisk med tanke på babyers tisseferdigheter nå!!!!) hehe

men sikkert greit å dekke til bunnen med tisselaken om sommeren for ta er jo ikke behovet for varme tepper og dilldall og sånt så stort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...