Gå til innhold

Er det vanlig at bebier sparker mer med det ene benet? (u/t)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...babyer på ca 7-8 mnd altså

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå er ikke marcus så gammel da,snart 5 mnd..

men han sparker faktisk mer med det ene benet ja...

Skrevet

Spør hs om det. Vet det er vanlig de første ukene men er usikker på så store

Skrevet

I hvert fall var det vanlig hos oss

Skrevet

HI her: Bebien min gjør det en del, men hun får detandre benet like høyt opp når hun sparker med det.

Og så lurer jeg på en ting til: Hvorfor strekker bebier så mye på anklene, altså holder foten "spiss"?

Skrevet

Har hun lik bevegelighet i de da? er sikkert normalt det der altså, iallefall hvis hun har lik beveglighet, og ingen andre symptomer på hofteleddsdysplasi..

Vet ikke helt hvorfor de strekker på anklene, men tror nok det er noe de gjør før de begynner å gå -da blir jo føttene mer "formet riktig"/ foten flater seg ut på en måte..vil jeg tro da;)

Skrevet

Det virker som om bevegeligheten er lik. Hun får bege beina/tærne i munnen.

Skrevet

okey, og om du tar de ut til siden (skrever med bena/froskestilling (om du forstår),så er de like bevegelige? like hudfolder på lårene? ikke meningen å skremme deg altså, alt er sikkert helt fint;)

Skrevet

Hm, min sønn sparker også mest med det ene benet.. skjer veldig ofte.. og han har fått en favorittside å ligge på, så jeg må helst tvinge han til å ligge på andre siden så han ikke blir skjev..

Skrevet

Småen hadde det, men ostopaten behandlet det samtidig som hun tok knekken på kolikken.

Småen hadde en stivhet i nedre del av ryggen. Derfor var den ene foten mer aktiv enn den andre.

Nå bruker han begge føttene like mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...