Gå til innhold

Da har jeg endelig....

Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

... klart å lage meg en hjemmeside!!! hehe.. er jo ikke helt ferdig enda, men hvis noen vil kikke er adressen http://nydeligethea.piczo.com/

Ris og ros taes imot med takk! =) Og en stor takk til dere som har hjulpet meg forresten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe fin side! Såååå nydelig Thea er, skikkelig søtis:D Men med pene foreldre så kan man kanskje ikke regne med annet? Hihi;)

Skrevet

Da har jeg vært igjennom ALT :) Kjempefin side :) Ett lite tips er å linke videre til neste side, slik at man slipper å trykke seg tilbake til hovedsiden.. om du forstår !?!

Thea var utrolig hærlig.. har faktisk lagt merke til det ene bildet (der du ser halve ansiktet hennes).. var det ikke med i en konkurranse for smaafolk nå i sommer??? ;-) Hun er supersøt :) Masse fine bilder av magen din også.. du var veldig fin som gravid :) De 20 kiloene la seg godt på deg ..hihi :)

Tak for titten :)

Klem

Skrevet

Bare en liten ting til... gjestebok :) Kjekt at besøkende kan legge igjen noen ord vel?? ;-D

Skrevet

Nydelig jente med en nydelig mamma! :)

Skrevet

Nyyyydelig lita prinsesse dere har:-))

Skrevet

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger jenter!!!! Det var mange gode ord.. =) Skal ta med meg tipsene videre. Ha en fortsatt god kveld damer.

Skrevet

PS: Stort_smil: Det stemmer =) Godt observert!!

Skrevet

Personlig ville jeg ikke publisert fult navn i overskriften, men ellers ei fin side og ei nydelig jente :)

Skrevet

Du trompetisten, det tipset tar jeg å følger med en gang. Det tenkte jeg ikke på. Takk =)

Skrevet

Jeg ville helle rikke oppgitt fult navn i overskriften.. Og en annen ting, jeg fant ingen gjestebok...

Skrevet

har endret overskriften nå. takk jenter =) Har ingen gjestebok enda, og det er rett og slett fordi jeg ikke vet hvordan jeg gjør det ;P Noen som kan hjelpe?

Skrevet

Du trykker på opprette ny side når du er på hovedsiden, da får du valget om en regular page eller guestbook.. så trykker du selfølgelig på guestbook, og den er klar :)

Skrevet

aha, ikke værre. Takk ;)

Skrevet

Tusen takk! ;) Nå er gjesteboken på plass også gitt.

Skrevet

dere var kjempenydelige alle sammen! og en herlig side! gratulerer i piczo gjengen :o)

Skrevet

takk! Noen andre som har sider de vil vise frem også kanskje?

Skrevet

Kjempesøt jente!!!!

Og en fin side;o)

Men du, jeg så at pappaen til teah hadde en tatooav theas navn... Urtolig stilig!

Hva står under navnet hennes???

*nysgjerrig*

Skrevet

Det står THEA øverst =) Også er det ett rim fra rapperen Common under. Der står det: Waiting for the lord to rise, I look into my daughters eyes and realize that I`ma learn through her, The Messiah, might even return through her, If I`ma do it, I gotta change the world through her =) Også fødselsdatoen til Thea nederst. ;)

Skrevet

hei du:)

kjempe fin side og du var forresten utrolig pen.. hhee

hva står de tpå pappaen sin tatovering da??

hehe

Skrevet

Tusen takk Helenes Mamma. Så hyggelig skrevet. Har du hjemmeside eller? Skrev nettopp ett innlegg om hva det står på ryggen til pappan. kikk litt lengre opp ;)

Skrevet

hei du:)

mannen min har hjemme side, men jeg vil ikke legge den ut her.. hehe..

for han har lagt ut så masse rart på den, både fra av dattra vår og fester osv osv.. hehe..

Skrevet

hehe. skjønner det ;)

Skrevet

Sida var kjempe fin den!! og ein nydelig datter dere har!!

Men......kva skal pappa gjera når barn nr 2 kjem og kanskje nr 3 osv....?? Da blir det liten plass på den ryggen!! Tattoveriga var fin den men kva med evt søsken???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...