Gå til innhold

Til dere som har kjøpt kombivogn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere at dere kjøper ny sportsvogn når den tid kommer, til tross for at dere har kombivogn? (da med tanke på "sportsdelen") Mange jeg har snakket med sier at det "ofte" blir slik....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke planer om det nei, det var jo derfor vi valgte kombivogn.

Skrevet

Nei, har ikke tenkt til det. Gjorde det sist fordi den vognen vi hadde valgt ( Brio) var så ugrei å få inn og ut av bilen. Denne gangen har jeg valgt en vogn som passer i bilen.

Skrevet

Vi har kjøpt en brukt kombivogn som mest sannsynlig blir barnehagevogn, og da tror jeg vi kjøper ny sportsdel for å slippe å ta vogna med frem og tilbake hver dag. Poden blir jo henta i bil fra bhg.

Skrevet

Mente sef at vi kjøper ny sportsvogn....

Skrevet

har ikke planer om det, er jo derfor vi har kjøpr kombi... men kjøper sikkert en stødig paraplytrille, det kan være kjekt å ha til små turer..

Skrevet

Hvorfor skulle vi det?

Kjøpte simo kombi da vi ventet førstemann. Brukte den med bag til nr1 og nr2 i ca. 4-5 mnd hver og så som sportsvogn. Ser ikke helt poenget med å kjøpe en annen sportsvogn når vi allerede har en som fungerer.

Skrevet

Tror nok ikke vi gjør det. Gjorde ikke det sist heller, men kjøpte en litt mindre vogn for å ha hjemme når hun begynte i barnehagen . Da var hun 18 mnd.

Skrevet

Det ble sånn sist, i hvert fall. Har kjøpt duovogn nå, og planen er å bruke sportsdelen. Men det kan hende jeg kjøper en snerten sportsvogn likevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...