Gå til innhold

Da har jeg vært på innskrivning :)


Sistah*G07*J09*

Anbefalte innlegg

I dag var vi på innskrivning på sykehuset (er 38uker i morgen). Fikk full omvisning, da alle fødestuene var ledig. De hadde også en "miljø" fødestue med badkar og hele pakka, så den vil jeg ha visst den er ledig når jeg kommer inn da :)

Fikk se noen av babyene som var helt nyfødt, som koste seg med noen barnepleiere :D

Begynte nesten å gråte da jeg så de (disse hormonene altså), har så inndelig lyst til å få ut denne ungen nå :)

Fikk også god info om hvilke typer bedøvelse de hadde å tilby der.

 

Etterpå gjorde vi de siste innkjøpene i byen, for å få fødselsbaggen total :) (bor på landet, så er ikke så veldig ofte i byen)

Shoppet joggebukse + genser, småflasker med shampo/balsam og såpe, og en til ammebh :)

Og så måtte jeg "kapitulere", har altså ikke klart å finne noen billige fine ammegensere/skjorter hittil. Så da gikk jeg likegodt på babybutikken, å kjøpte Boobtopper/gensere for litt over 2000kr til sammen 4 stk totalt!!!! litt dyrt, men sa til samboeren min at jeg kom jo uansett ikke til å shoppe så mye andre klær i året som kommer, så da var det nå greit :)

 

Kjempe koselig dag her altså :) artig å gjøre noe annet, istedet for å bare gå hjemme å vente på denne ungen!! :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var også på sykehuset i dag og fikk omvisning :-). Litt merkelig å være der, kjentes litt fjernt ut, samtidig som det er så nærme. 5 dager til termin. Men kjentes litt tryggere å ha sett hvordan det ser ut. Jordmoren vi snakket med var også veldig hyggelig, tviler ikke på at jeg havner i gode hender.

 

Enig med deg, en fin dag var det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig:-) Da er d bare å vente.. Men lurer på en ting: Skal alle på innskriving? Eller er dette forskjellig fra forskjellige sykehus..? Har termin 6., men har ikke vært på noen innskriving..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er visst forskjellig fra plas til plass. var egentlig bare mest omvisning, slik at vi skulle få se hvordan det så ut der. Ikke alle sykehus/fødeplasser som har kapasitet til dette vil jeg tro :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...