Gå til innhold

Til de som skal ha Reimadress i år til GUTT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken farge velger dere. Ble skuffa over fargevalget i år.. Blir mest sannsynlig den mosegrønne. Er litt usikker på om jeg skal ha den med strikk i livet eller ikke. Gutten min bli 2 i desember og er en aktiv gutt. Hva er det beste da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøpte uten strikk i livet. da den virket lettere for han å bevege seg i og glidelåsen gikk lenger ned på ene benet.

så det ble mitt valg. men jeg kjøpte vår/høst dressen jeg da. da de i butikken også anbefalte meg den.

Skrevet

Ok, jeg trenger nok en god vinterdress jeg....

Skrevet

jeg kjøpte den blå/mørke blå en jeg.. kjempefin, med strikk i livet.. håper bare det blir kaldt nok i vinter så man får bruk for den da :o)

Skrevet

Har kjøpt fjorårs modellen jeg, brun og lyseblå. Årets farger var utrolig kjedelige. Neste år blir det troll dress.

Skrevet

Huff.........er jeg virkelig en dårlig mor om jeg ikke ønsker å investere i en dress som koster 1000 kr til gutten min (som fks Reima) og som han vokser ut av i løpet av året?? Hvis man synes fargene er kjedelig...hvorfor ikke velge en annen type dress? Blir jeg sett på som uansvarlig og "fattig" i barnehagen f.eks om jeg kjøper en brukt dress på Fretex som kanskje er litt slitt? Virker som så mange småbarnsmødre skal være så merkebevisste. Hvordan klarte man seg før i tiden med det snevre utvalget man hadde da?

Skrevet

Folk må jo nesten få bruke pengene sine på det de vil, og de som ser ned på folk som gjør andre valg kan vel bare ha det så godt. Synes det er supert med fretexklær, billig og miljøvennlig!

Skrevet

Jeg velger Reima rett og slett fordi det er den dressen alle sier er best... At den er god å bevege seg i og samtidig holder godt på varmen. Siden jeg ikke vet noe om noen andre dresser blir det den dressen. Synes det er viktig at barnet er varmt.

Men bortsett fra å legge penger på Reima dress og gode sko, så går det stort sett i arvet/billig/salg på klær, hvorfor bruke så mye penger på sånt...

Fretex er jo fantastisk, har bare aldri funnet noe til meg selv der, men har ikke tenkt på at man kan kjøpe til de små der! Jeg synes ikke at de som ikke har f.eks Reima blir sett ned på. Så lenge barna er (i hvert fall når de kommer om morgenen) rene og pene og har på noe varmt og behagelig, så kan de jo ha på hva som helst...

Betyr kanskje noe dersom man bor på Oslos beste vestkant, ellers spiller det vel ingen rolle?

Skrevet

Du er ikke UANSVARLIG nei!

I vår bhg er det bare min snuppe som har reima av de små ungene, og det er fordi vi var så heldige å arve to dresser.

Nå som jeg har to stk som kan bruke dressen, har jeg kjøpt reima til eldstesnuppa (på salg i våres) og lille-snuppa får bruke de vi arvet som storesøs brukte ifjor.

Men ser mange av ungene har Reflex, Helly Hansen etc. De er jo ikke så mye ute når de er så små uansett.

Skrevet

Vel.. vi arvet vinterdress, to stk, blå

Har kjøpt reima vår/høst-dress, og den ble rød.... den er uten strikk i livet, og er veldig god på.

De to arvede har strikk, og har bare hørt godord om de og.... Gutten vår blir to i februar, og er også veldig aktiv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...