Yarn Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 .. eller andre? Har lyst å ha en babycall, men synes ikke det er så lett å velge. Noen som har erfaring med denne? Eventuelt andre merker som er bedre? Hva bør jeg tenke på når jeg kjøper dette? Vet dette har vært oppe før, men husker ikke hvilke merker som ble anbefalt..
Athina' Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Jeg tenkte på denne før jeg bestemte meg for Angelcare babymonitor. MEN når jeg var på butikken til pappa, så sa han ikke kjøp den, legg heller i noen kroner og kjøp Philips SCD 499 for den er MYE bedre. Så skal jeg noengang ha enda en så blir det 499.
Athina' Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 499 finnes billigere på nett enn på butikk, her er 2 linker jeg hadde sparet : http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=78936 http://www.xd.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d78936&plid=78936 En av årsakene til at denne anbefales er at håndenheten står i base og så man trenger ikke å tenke på om flate batteri.
Yarn Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 Takk for svar:) Men er den bedre på noe annet enn at man kan lade foreldreenheten? Ser selvfølgelig fordelen, men bare lurte:)
Vilde- 25.10 - 4 dager igjen Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Jeg har kjøpt en Super Nova baby call. Lånte en slik sist gang jeg hadde en liten, og var veldig fornøyd med den. En av fordelene med denne er at den har lang rekkevidde og mange ulike kanaler. Problemet med mange baby sittere er at du kan få inn naboens babysitter. Har du mange kanaler på baby sitteren kan du bytte til en annen kanal, dersom det er forstyrrelser. Begge enhetene er oppladdbar og trådløs. På den nye modellen er det også tp måler som måler temperaturen i babyens omgibelser. Du kan også stille den inn slik at den varsler med både lys og vibrering i tillegg til lyd.
Yarn Skrevet 27. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2007 Hvordan er det å bruke slike i vogn? Vet du? Har litt lyst å bruke det her jeg bor om han skal sove ute, men blir det muligens litt mye å bruke dette hver dag?
Vilde- 25.10 - 4 dager igjen Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Ingen problem. Klips bakpå, så du kan henge den i vogna. Står på pakken at det er ingen pulserende stråling, så den kan brukes nær barnet. (p.s - nanne - jeg tror vi er på samme mailgruppe - det er kommet en utrolig trist beskjed)
Vilde- 25.10 - 4 dager igjen Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 ingen problem. Det er festet en klips bakpå så du kan henge den opp i vogna. På pakken står det at den ikke avgir stråling, så den kan derfor være tett inntil barnet. (p.s - nanne - jeg tror vi er i samme mailgruppe - det er kommet en utrolig trist melding)
Yarn Skrevet 28. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. august 2007 Stemmer, jeg så dette. Nå får jeg i hvert fall ikke sove.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #10 Skrevet 28. august 2007 vi har kjøpt testvinneren fra doro, med to foreldreenheter. da kan den ene brukes som mottaker/avsender sånn at vi kan ha vogna stående ute i frisk luft. (kjøpte den på expert.no til 599,- det er 200 billigere enn f.x. babyshop)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå