Solitude Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Nå ble jeg overrasket.. Er det virkelig vanlig at det er ingen svømmeundervisning i 4.klasse ? Jenta mi hadde gledet seg men ble litt skuffet når hun fik vite i dag at det ikke ble noe svømming i år. I fjor så var det svømming annen hver uke. Ikke noe å rope hurra over, men ihvertfall noe.
Mille** Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Min 4. klassing skal ha svømming annenhver uke, i fjor var det ingenting.
3stk Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Tror det er noe nytt at de ikke skal ha svømming i 4 klasse.Det er istedet 2 og 3 klasse som skal ha svømming.Vet ikke om det er likt over hele landet.Min 4 klassing var derfor veldig uheldig og fikk kun svømming i 3 klasse.
milk Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Det er disse penga da:( Verdens rikeste land, men penger til et godt skoletilbud har vi ikke!??
Ta sats;-) Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Min gutt skal ha svømming å år, han går i 4.klasse. I 3.klasse hadde han annenhver uke (noe jeg har forstått er veldig bra i forhold til mange andre steder). I år blir det svømming ca 1 gang pr mnd. Kanksje de satser på at de har lært å svømme når de blir så gamle, og heller prioriterer de yngre elevene som virkelig trenger svømmetrening??
Katja Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Her har de kun svømming i 3. klasse. Og det er den eneste svømmeopplæringen de får i grunnskolen hos oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå