Gå til innhold

Babygrøt osv...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på 4,5 mnd. begynte tidlig å sove hele natten, fra ca. 2200 til 0630-0700. Så har han hatt perioder der han har våknet om natten for å spise, kanskje bare et par dager, så sover han hele natten igjen. Tenkte det sikkert var ifm. økedøgn eller noe.

Nå han han begynt igjen med å våkne om natten, våkner hver natt kl. 0400. Betyr det at det er på tide med grøt? Eller skal jeg bare se det an litt? Fullammer, men kanskje det ikke er nok siden han våkner om natten?

 

Når på døgnet begynte dere å gi grøt første gang? Og hvilken type?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å gi dem grøt behøver ikke å gjøre noe fra eller til på nattesøvnen, men det er lov å prøve.. :o)

 

Første gang snuppa fikk grøt tok vi det på morran, men etter hvert fikk hun grøt på kvelden..

Skrevet

jeg begynte med maisgrøt,rådet av de her inne..

ble en suksess,han elsker grøten ;)

gir han morgen og kveld ;)

Skrevet

Vi startet med veldig tynn maisgrøt på kvelden, etter mini oppførte seg sånn som du sier.. Nå er vi opp i suppekonsistens. 5 mndr.

 

Det er jo naturlig at de ikke våkner for nattmat når de er gode og mette :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...