Frk. Vable Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Min sønn på 4,5 mnd. begynte tidlig å sove hele natten, fra ca. 2200 til 0630-0700. Så har han hatt perioder der han har våknet om natten for å spise, kanskje bare et par dager, så sover han hele natten igjen. Tenkte det sikkert var ifm. økedøgn eller noe. Nå han han begynt igjen med å våkne om natten, våkner hver natt kl. 0400. Betyr det at det er på tide med grøt? Eller skal jeg bare se det an litt? Fullammer, men kanskje det ikke er nok siden han våkner om natten? Når på døgnet begynte dere å gi grøt første gang? Og hvilken type?
Trollemor og snuppa! Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Å gi dem grøt behøver ikke å gjøre noe fra eller til på nattesøvnen, men det er lov å prøve.. ) Første gang snuppa fikk grøt tok vi det på morran, men etter hvert fikk hun grøt på kvelden..
Gjest Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 jeg begynte med maisgrøt,rådet av de her inne.. ble en suksess,han elsker grøten gir han morgen og kveld
mayaya Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Vi startet med veldig tynn maisgrøt på kvelden, etter mini oppførte seg sånn som du sier.. Nå er vi opp i suppekonsistens. 5 mndr. Det er jo naturlig at de ikke våkner for nattmat når de er gode og mette :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå