Gå til innhold

noen med ikm rundt den 20.09?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er jo bare såååååååå lenge til....

sukk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikm 19/9....utrooolig lenge til, ja

=O)

Skrevet

jeg også! IKM ca 21/9. Bare å smøre seg med tålmodighet... ikke lett! Men et delmål på veien er EL som ikke føles sååååå lenge til heldigvis : )

Skrevet

JEG HAR 18.09 FØLER DET ER EN EVIGHET TIL JA:(

Skrevet

Jeg har IKM 20.09.. Tenkte jeg skulle snikteste den 19.09, se om jeg får noen fin gave dette året.. :)

Skrevet

Jeg har 21.09, men synes det går gaaaanske fort til el i alle fall. Fikk jo mensen for noen dager siden, og bare 1 uke til el...men er utålmodig, ja :) Denne gangen skal jeg prøve å la være å kjøpe gt før det er 3 dager igjen til ikm. Sikkert.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg krysser fingrene for oss alle sammen:) NÅ SKAL VI BLI GRAVIDE DERE:) Hvordan tenker dere ta eggløsningsuka? sex hver dag, annenhver, eller??

Skrevet

Gidder ikke tenke på EL en gang jeg....Bare IKM...hehe!

Så lenge å vente.....Ser fram til tantebesøket....håper det er mitt nest siste....

Skrevet

25.sep. her..... En evighet til! Blir el forsinka slik den var denne pp så er sjansene store for at jeg er på jobbreise når den kommer, så forhåpningene mine er allerede lave..... :((( Denne pp kommer til å bli den kjiiiiipeste!!!

Skrevet

jeg også!!! har vel IKM rundt den 20.09....er sikker på at jeg kommer til å bli gravid denne pp:P hehe....har tatt akupunktur, tar tilskudd av c-vit og e-vitamin, mannen tar sink (det tar forøvrig jeg og:P) pluss at jeg tar selolje(omega 3) og folsyre...så en skikkelig frokost med piller:P hehe

Skrevet

Angående el-uka så tenkte jeg at vi skal ha sex to dager før el, el-dagen og dagen etter. Det er jo egentlig sykt å planlegge det en uke før!!

Skrevet

IKM 18/9

Vi har sllerede begynt med å ha sex, hvet jo ikke helt nøyaktig el, men om en har 2-3 hver dag, rekker mannen å få god kvalitet på soldatene!

Det siste jeg leste er att under opptimale forhold kan sædsellene leve i 7 dager! Det er jo bra!

Gir han sink tabletter skal styrke kvaliteten! Selv tar jeg vanlige vitaminer, folat og spiser sunt.

Skal prøve med slimløsende hostesaft og salvie te rundt el, leste en plass att det var gamle kjerringråd! Vi får se!!

Lykke til alle sammen!

Skrevet

har 21.9

Skrevet

Jeg har ikke ikm før 26.... Er en lang evighet til det ja!

Heldigvis er det mye som skjer denne mnd. Skal flytte inn i eget hus, får en leieboer en periode, har nettopp startet i ny jobb med masse utfordringer osvosv. Kan jo håpe at jeg klarer å glemme at vi prøver å få en spire til å sitte mer enn 5min av gangen...:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...