Gå til innhold

Mens uten eggløsning. Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger dere erfarne bli-gravides erfaring!! Jeg sluttet på p-ringen for 13 mnd siden, men tror ikke jeg har fått eggløsning før de siste tre mnd. Har fortsatt varierende sykluser. Har variert fra 26 til nærmere 40 dager..Er det vanlig at det kommer eggløsningsslim? Har merket det de siste mnd. Sorry, ble litt udelikat dette. Man kan ha mensen uten å få eggløsning? I såfall er det ikke rart jeg ikke har blitt gravid de 13 mnd uten p-ringen. Håper noen gidder å svare en forvirret fersking her på bim.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei. Min lege sier at jeg har veldig sjelden eggløsning, og har testet dette med eggløsningstester i et par mnd nå, uten at de er blitt positive, så det går an å ha mensen uten å ha eggløsning hver gang.Det er visst ikke unormalt at man ikke har det hver eneste gang.

Det mer snodige, er at jeg leste om ei her inne som hadde tatt akkupunkyur for å bli gravid, så jeg har prøvd det nå. En gang før forventet eggløsning, og tror du ikke jammen tasten ble positiv på 16. dag!!!!! Har fortsatt med nåler to dager i uka nå, så det blir spennende å se om det skjer noe....ikm 4. september, så jeg venter spent..

Jeg har tatt min 3. doble pergokur og sluttet på pillene for 5 år siden, så håper det skjer noe her også snart.....

Lykke til med prøvingen!!

Skrevet

Hei! Tusen takk for svar. Ble litt klokere nå. Bra å høre at akupunktur har hjulpet! Lykke til med videre prøving til deg også. Måtte dere bli gravide. Fortjener det etter fem år uten piller!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...