Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

babyen på 3 mnd "flasser" i hodebunnen. Tørr i huden andre steder på kroppen også, men ikke så mye som i hodebunnen. Har prøvd å smøre inn med litt babyolje, men det kommer tilbake. Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nesten bare du må vente, så går det over av seg selv. De fleste babyer har dette problemet, spesielt hvis de er født etter termin.

Skrevet

det er en slags olje som du får kjøpt på apoteket som er veldig effektiv. Tror det heter Salisyre.

Skrevet

Fikk ett tips her om dagen: soyaolje...å bruk en kamm lett oppi der...da løsner det etter noen uker (ca ei beh i uka). Hjalp meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...