Mia_I Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 babyen på 3 mnd "flasser" i hodebunnen. Tørr i huden andre steder på kroppen også, men ikke så mye som i hodebunnen. Har prøvd å smøre inn med litt babyolje, men det kommer tilbake. Noen som har tips?
Gjest Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Tror nesten bare du må vente, så går det over av seg selv. De fleste babyer har dette problemet, spesielt hvis de er født etter termin.
@nne p@ l@nne Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 det er en slags olje som du får kjøpt på apoteket som er veldig effektiv. Tror det heter Salisyre.
Januar 2010 <3 Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Fikk ett tips her om dagen: soyaolje...å bruk en kamm lett oppi der...da løsner det etter noen uker (ca ei beh i uka). Hjalp meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå