Gå til innhold

Prevensjon - hva slags prevensjon bruker du??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på Gyn på sykehuset i morgen til en 18 mnd kontroll etter fødselen. (Hadde en svært komplisert fødsel, det er derfor jeg skal til GU der). Tenkte da å ta opp og snakke om prevensjon. Jeg har ikke lyst til å gå på p-pillen lenger og vurderer andre typer prevensjon.

 

Hva bruker dere og er dere fornøyd??

 

Håper på mange svar...

 

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kondomer.

 

Prøvde hormonspiral og cerazette etter fødsel, men de føyde seg pent inn i rekken av prevensjonsmiddel jeg bare blør non-stop av. Så da er det bare å la være å bruke de.

Skrevet

cerazette

er fornøyd hittil,får migrene av de andre p pillene så må bruke denne..blør ikke heller..:)

Skrevet

Kobberspiral. Veldig fornøyd. Blør ikke mer enn vanlig og merker i grunn veldig lite til den.

Skrevet

Nuva-ring.

 

Du setter den i selv og lar den være i i 3 uker. Settes inn nesten som en tampong. Har 1 uke pause før ny settes inn igjen.

Kjempe enkelt og greit:-)

Skrevet

Jeg bruker hormonspiral og har mensen ca hver 3-4 mnd, STORfornøyd med det :o)

Skrevet

p-plasteret Evra.. kjempe fornøyd og lettere og holde styr på enn pilla..

Skrevet

Noen flere?? Noen som bruker Ladycomp eller Babycomp? Erfaring med dette?

Skrevet

Jeg bruker ingenting og er veldig fornøyd med det. Deilig å slippe hormoner og fremmedlegemer i kroppen min. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...