Gå til innhold

Hva gjør jeg galt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 3 uker..

Idag fra kl seks på morran i dag har hun ikke sovet mer enn 10 min av gangen, hun pleier vanligvis å sove 3 og 3 timer av gangen...

Med en gang hun sovner ved puppen legger jeg henne ned i senga, men da våkner hun og skriker som en gal...

Er dette normalt? Nå har hun sovet i en time...men hun ser ut til å våkne nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge varer enn sånn økedag?

Hun virker ikke til å ha vondt i magen eller noe, så det er ikke det som holder henne våken.

Og nå vekket den HELVETeS bikkja henne også...pokkers møkkabikkje!!! Hun som sov så søtt...da er det frem med puppen igjen..

Skrevet

Kan vare opptil en uke, men er som regel over på noen dager

Skrevet

Tusen takk for svar, da er det nok øke dag vi holder på med..

Utrolig slitsomt... men nå har hun sovet fra 18.30, så vekte bikkja henne, hun spiste da i 10 min, og sovnet igjen, hun sover fortsatt.

Skrevet

bare hygglig å svare når jeg kan hjelpe (det var jeg skulle skrive)

Skrevet

Frøkna mi på 3 uker er akkurat lik! Har sovet 3 og 3 timer fra fødselen av, plutselig for noen dager siden begynte hun å streve med å sove og ville bare ha puppen.

Tror det er kombinasjon av økedag og litt magevondt

Skrevet

Uff - slitsomt det der...høres ut som Tobias da han var baby...bare at han holdt på sånn i tre mnd:o( Jeg hadde for lite melk til ham da...men Milla har vært sånn noen dager også - da har hun hatt økedøgn. Bare ligg henne til puppen så ofte hun vil så du får opp produksjonen - så roer det seg snart:o) Eller kanskje hun har mageknip..?

Skrevet

Hun trekker ikke opp bena, eller noe, og jeg har ikke inntrykk av at hun har mageknip, men jeg er førstegangs, og ikke helt "inne" i dette enda... så det er jo mulig, men nå sover hun fortsatt...deilig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...