kamilla``tulla mi Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Har et spørsmål om barnet mitt. Han er 3 uker,å han har buldring i magen hele tiden. Ikke så du hører det,men har du hånda på magen kjenner du det nesten hele tiden. Kan dette være normalt da?? Han spiser morsmelk å legger på seg bra. Håper så mange som mulig svarer.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Det er nok bare luft tenker jeg :-) Men om du er usikker så ta kontakt med HS, så kan de hjelpe deg. Men tulla mi hadde en god del luftproblemer og da buldret det i magen så jeg kjente det med hånda mi :-)
Jeenie Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Er nok luft... har det likens her når han sliter med å få ut lufta!
mam <3 Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Helt normalt tror jeg. Det buldret og brakte i ett hos min baby også da hun var på den alderen. Virker det som om han har vondt da?
kamilla``tulla mi Skrevet 27. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2007 Takk for svar. Nei han gråter ikke,men han ligger å trykker en del,særlig om morgenen. Men han promper mye om dagen,tror dere ikke han får ut all luft fordet?? vil dette gå over av seg selv ettervert??
@nne p@ l@nne Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 I følge mine erfaringer på mine barn er dette helt normalt. Noen svelger mer luft en andre. Det går over etter hvert ja:-)
Mikaelle7 Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Går nok over, ja. Og hvis han ikke er spesielt plaget, ville jeg ikke bekymret meg. Husk, tarmsystemet, "maskineriet" i kroppen, trenger litt tid på å komme ordentlig igang. Og etterhvert svelger de mindre luft også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå