Gå til innhold

Går det an å bli mere babysyk?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg skjerpe meg, fortsatt 15 dager igjen til termin. Noen andre som holder på å gå ut av sitt gode skinn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

har ventet i maaaange år føles det ut som!! vil ha babyen min hos meg nå;)

15dager igjen her åsså. holder på å fly på veggene her! har ikke noe å fylle opp dagene med heller. tøyet er vasket, senga er redd opp, bagen er pakket, alle nødvendigheter er kjøpt inn. kjøkkenskapene er ryddet, jeg har vasket alle våre egne klær bare for moro, ordnet opp i papirer og you name it.

så da blir jeg sittende på bim.. blir enda mer syk etter babyen min og dagene går dobbelt så seint. små rydder og setter over en vask i ny og ne... men hvor lang tid tar det lissom?? åååååå!!!!!!!

jaja;) får trøste oss med at det faktisk ikke så lenge igjen selv om det virker sånn!

Skrevet

Jeg prøver å fortelle ham at det er mye bedre på utsiden, men han hører ikke etter :-(

Til og med persiennene er vasket...

Skrevet

JAAAAAA!

Jeg har under 14 dager igjen, men ønsker å bli kjent med babyen NÅ!!

Skrevet

haha.. du har vaska persiennene?? det burde kanskje jeg å gjøre..... de blir jo møkkete og støvete de å... hmmm..... tror søren meg jeg skal gå å skrubbe kjøkkendørene også jeg;) bare for å ha gjort det, de er sikkert litt seige nå.... ;)

prøver lissom å snakke fornuft med lillemann om at han er ferdig nå og leia går snart ut. (han har IKKE overtidskontrakt) men det hjelper dårlig. han hører ikke på meg i det hele tatt.

jaja.... det er godt det er jeg som bestemmer etter at han er ute!!!

Skrevet

tja,jeg har 31 dager til ul termin (20 dager til mens termin) å gleder meg vilt:)))

Skrevet

jeg er 9 dager over termin, og så babysyk at jeg trodde ikke det var mulig!! håper virkelig alle dere andre slipper å gå over, det er ikke mye moro ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...