Gjest Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Har jobbet som frisør og vi sa "melkekake"... Enkelte fjernet ikke denne på sine barn, så den ble stor, tykk og jævlig illeluktende! Huden får ikke puste under der heller. Holdt på å kaste opp opptil flere ganger, ja. Beklager språket...
strekkmerketrollet Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 trøske er noe som kan komme i morsmelka (ser ut som små strimler med sytråd.. kan vere tegn på soppinfeksjon) Skorpen heter SKOVE... i allefall her jeg bor
fullrulleihuset Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Her nord kaller vi det for SKURV. Vanlig hos spedbarn som dier. Vasket det bort med olje, så forsvant det.
Athina' Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Melkskov kaller vi det. Jeg brukte vaselin for å løse det opp, brukte lusekam også vasket jeg håret hennes i ojle og det funka med engang. Trenger ikke å kjøpe dyre remedier på apotek nei :-) Men det er greit å ta det med engang for det blir ille luktende hvis det blir for mye og for tykt.
erotica80 *3boys1girl Skrevet 27. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2007 når jeg søker på nett ser jeg det er SKURV som får treff Takker for hjelpen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå