Gå til innhold

Åpen barnehage?


hopplaaa har to guttetroll:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært i en Åpen barnehage i Bergen ?

Er det å anbefale?

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

har ikke vært i bergen..men går i åpen barnehage med poden, og han synes det er helt topp!

han stortrives der, og jeg har blitt kjent med mange andre mødre!

 

jeg ville tatt turen innom.. skader ikke det:o)

Skrevet

ikke i bergen, men i oslo. kan anbefales på det sterkeste. både barn og voksene trenger sosialt samvær:o)

Skrevet

jeg har vert me poden,men ikke i bergen da..2 åringen var ikke intresert..ville bare ute å leike han.. er vant til å være mye ute..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...