Gå til innhold

Neeiiii!???:/


Bebis120408+150511

Anbefalte innlegg

Idag da jeg var på do og tørka meg så jeg bittelitt blod i utfloden på papiret..har ikke sett noe mer idag..er det slik SA-er kan begynne? eller skulle jeg sett mer blod nå?Har ingen smerter.. ENGSTELIG.. er 7+1 idag....:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for og skremme deg, men det var desverre slik det begynte for meg to av tre ganger. Litt blod spor 1. dagen og full blødning dag to. Men det sies jo at det er helt normalt med små blødninger tidlig i svangerskapet, så krysser fingrene for at alt går bra med deg. Og at alt er som det skal. Jeg ble rådet av legen til og ta det helt med ro, og ikke stresse, de første dagene etter jeg hadde antydning til blodspor.

Lykke til, og håper alt er bra med din lille spire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med mitt første barn hadde æ festeblødninger rundt om uke 7, mistet mitt 2. barn i uke 8.. blødde ikke før dagen derpå, men den dagen æ mista hadde æ SINNSYKT vondt i magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skal bekymre deg i det hele tatt! Ikke unormalt med en liten blødning i denne fasen! Helt ufarlig så lenge det ikke øker på og du får mage smerter i tillegg! Jeg er 6+4 idag og var på reise i forrige uke (syden)! Erfarte en blødning (ferskt rødt) på flyreisen ned og hadde endel brunt utflod og en dag med ferskt rødt blod under oppholdet. Var ganske sikker på at jeg hadde mistet på flyreisen ned. Men symptomene vedvarte og blødningene uteble. Testet når jeg kom hjem og alt o.k. - en veldig sterk positiv test !! Ringte legen idag og har fått time 5. sept og de mente det ikke var grunn til bekymring dersom det ikke var en økende blødning med vondt i magen i tillegg!! Jeg har hatt en M.A. i uke 10 for noen år siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Rolig nå...

Jeg var 6+1 da jeg opplevde det samme som du beskriver, og hadde da litt på papiret i ca 5 dager etter hverandre.

Nå er jeg 8+1 å merker ingen ting lenger! alt er bra:)

 

Lykke til:) (legen sa d var normalt ja)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg hadde litt blod i utfloden i uke 7 samt noen brune "slingrer" et par dager. Det ble imidlertid med det og nå er jeg i uke 9 og har hatt tidlig ul: alt var bra og mit lille nurk hadde god hjerterytme: det behøver mao ikke bety noen ting.

 

Jeg har opplevd noe lignende tidligere og mistet. Da hadde jeg noe blødning, så et opphold og deretter samme som etterhvert eskalerte.

 

Men generelt så sier de at det ikke er uvanlig. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har opplevd 2 småblødninger for noen dager siden... ble også fryktelig redd for at dette skulle gå galt... fikk tatt en hcg prøve hos legen igår... noen som vet va den bør ligge på rundt uke 5+?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen.. ingen blødning i dag!heldigvis.. MEN har fått endel smerter i ryggen som iler nedover rompa og beina.. håper ikke dette kan være en tegn og??:/ noen med erfaring på det?? har ingen smerter i magen..kun i ryggen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...