Willy Wonka Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Ditt svar til meg sier mye om deg som person. Venter min førstefødte og er enormt glad for det. Dessverre viser deg seg at jeg ikke kan føde mitt barn vaginalt pga. bekkenet mitt. Har jeg noe valg? NEI....legers vurdering etter flere undersøkelser. Fortjener jeg da ikke å få barn??? At du skriver et slikt drittsvar til meg som venter mitt første barn sier mye om deg som person. MYE!! Vet også at det finnes mange kvinner med ulike årsaker til keisersnitt: angst, seksuelle overgrep, m.v...hvordan kan DU vite hva som er best for andre enn deg? Og hvordan vet du hvor fort hver enkelt menneske kommer seg etter ks. Det er også indiviuelt. Heldigvis får jeg masse støtte hos venner og ikke minst helsepersonell etter at de vurderte det dithen at keisersnitt er best for meg. Jeg har vært gjennom ganske tunge tider fordi jeg ikke kunne føde vaginalt. Takk for svaret ditt....du virker som en varm og god person.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Hei HI Leste svaret hennes. Usmakelig. Trolig et tulleinnlegg for å skape debatt. Lykke til! Jeg hadde også planlagt ks. En flott opplevelse og jeg kom meg fortere enn venninnene mine som fødte "normalt"
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Du burte virkelig skamme deg Sara 27!! Noe så frekt! Og til deg Nurket vårt: Gartulerer så mye:) Du kan gleede deg, blir nesten litt mesunnelig!! Husker så godt den tiden der jeg gikk og ventet.... SPENNENDE!
Gjest Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 sara27: skamme seg er bare fornavnet.. herregud for et BITCHY svar.. kjerring.. nurket vårt: jeg hadde ks og det er IKKE så fælt som noen skal ha det til..hadde haste ks,var oppe fra senga 3 dager etterpå.. dusja samme dagen.. det kommer til å gå kjempe fint,ikke føl det som et nederlag at du skal ha ks.. det er det IKKE!! men skjønner du er skuffa,jeg var også veldig skuffa..følte jeg ble robba for hele opplevelsen...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Usmakelig av Sara27, sånn oppfører man seg bare ikke!!!! Til HI Masse lykke til, og kos deg, slapp av og bare nyyyyyt de siste 6 ukene før du får møte vidunderet ditt :-)
Gjest Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Sara27 har vært her før hun og er like bitch hver gang... Kommer med noen ytterst få innlegg med dritt og blir så borte igjen
Willy Wonka Skrevet 28. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2007 Takk for svarene her også........ - heldigvis er det ikke mange av Sara 27 der ute....
Mamma til to tette Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 Man skal virkelig ikke måtte forsvare keisersnitt overfor noen. Viktigste er jo å få barnet ut og at mor og barn har det bra. Hvis noen tror at man får "lurt" seg til keisersnitt hos dagens leger så har de ikke møtt på mange. Det er jo alltid fordi det er det medisinske riktige for mor og barn. Masse lykke til og gled deg, du har så utrolig mye flott i vente. Barseltiden er tøff uansett så bare belag deg på at det gjerne ikke blir som forventet. Men det er en fantastisk tid også, tenk å bli kjent med et helt nytt menneske. Nå er gutten vår 5 mnd og en liten solstråle dagen lang (og en sovedukke om natten ,-) og jeg tenker allerede at jeg gjerne vil oppleve alt på nytt med nr 2.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 Hei HI Du skal ikke bry deg om sånne folk som Sara27...de finnes dessverre. Hadde selv ks med min første og hadde en kjempeflott opplevelse. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå