Tussa og Sofie Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Var våken i natt, 100 ganger som vanlig, og det var ganske mye liv i magen, men så kjenner jeg at hele babyen liksom "rister". Kjennes ut som hun skalv på et vis, er det mulig? Og er det normalt?
cath26 Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 hei hei:) det er helt normalt med den "rister", jeg husker jeg reagerte fælt på dette selv! jordmoren min forklarte meg at det faktisk kan være at bebisen tisser, og at den etter dette får en sånn skjelving. Hun var ikke helt sikker, men hun sa det var heeelt normalt. jeg trodde jo bebis hadde fått epilepsi..hehe. lykke til videre:)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 jeg ble fortalt av min lege at fosteret kan ikke hikke pga at de har vann i lungene hele tida..de sier at disse kjelvingene er hikke, men det som egentlig skjer er at fosteret er ikke modent og får rykninger i kroppen ..
Tussa og Sofie Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 Hmm, nææ, men hikke gjør de da. Det kjenner jeg et par ganger i uka og det er en helt annen følelse. Men kanskje det siste ja at de ikke er modent....
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 det har jeg kjent også! lurte litt på hva det var, men så har jeg lissom ikke tenkt no mer over det.. moro om det er pga tissing! hihi! for det kjennes jo helt anderledes ut enn v hikking!
tobylina Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Jeg har også kjent denne kortvarige ristingen, akkurat som om babyen får kramper, skjelvinger eller epileptisk anfall. Babyen min hikker inntil flere ganger om dagen og det er regelmessige rykninger som varer i mange minutter. Godt å høre at andre også har kjent denne ristingen :-)
Tussa og Sofie Skrevet 27. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2007 Ja godt å høre at det er fler! Merkelig følelse med vibrerende bebis ;o) Så lenge det er som det skal så kan hun vibrere så mye hun bare vil!
vilha3 (09.09.07) Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Har det sånn jeg også. .-) Og det var på samme viset med de to andre. Jm og lege mener det er pga umodent nervesystem eller at de tisser, som flere her sier. Er hvertfall ikke noe å bekymre seg over- har jeg fått beskjed om. Så vi kan sikkert bare slappe av og la de små tassene riste løs. .-)
JonathanTheamamma Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 Jeg også har vibrerende baby innimellom ) Gutten min var ikke sånn, så var nesten redd det skulle være noe galt. Som sagt her før, veldig godt å høre at andre har det på samme måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå