Gå til innhold

Spennende uke.....


vil ha en til=)

Anbefalte innlegg

Er 6+2 i dag og er nå stort sett i fin form bortsett fra en helt utrolig trett atferd. Vil bare sove hele tiden.Er et stort gjeeeesp hele meg for tia....og oppblåst mage hallo?puppene er rett og slett vonde når de ikke har bh på:) Hadde en MA i mai og er nå gravid igjen-lykkelig!!!men fra denne dagen og til 7+2 er jeg i den uka jeg blødde og til slutt tok UL og måtte dessverre gå hjem, ta vaginalkapslene og vente på at jeg skulle abortere....kjenner at fram til denne uka har jeg ikke helt klart å glede meg og trangen til å fortelle nyheten til alle er ikke like sterk denne gangen....blir ei litt rar uke det her med et håp om at det ikke skal skje igjen....det er nå 2,5 uker til første kontroll og satser alt på at det går bra denne gangen:) Lykke til allesammen og håper dere har det bra selv med mindre eller større symptomer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kryssar fingrane for at det går bra med deg! Eg er 8+2 og i fin form. Litt trøytt og ømme puppar, men det er vel ingenting. Må vera så pass :) Me har fortalt det til familien allerede. Planen var å vente til v 12, men det blei for lenge...så får håpe det går bra her og. Har termin 8.april. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 21.april jeg...leenge igjen:) skal til legen 14.sept og er da 8+6..forteller det nok etter legebesøket.bli arti å fortelle det denne gangen også...klarer ikke å vente til 12 uker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei _lykke_!

Skjønner godt hva du mener ang venting fram til den tiden det gikk skeis forrige gang.. Jeg har i dag nådd den litt skumle dagen da det gikk galt sist (er 8+6 i dag), og tiden har virkelig sneglet seg avgårde siden vi fant ut at jeg er gravid igjen. Håpet er at tiden går litt fortere nå fremover!

 

Vi har faktisk fortalt det til flere denne gang enn forrige gang. Vi har også fortalt at det gikk galt forrige gang, så folk (inkludert oss selv..) ikke må ha så store forventninger. Tror jeg har hatt mer behov for støtte under dette svangerskapet pga det som skjedde sist, og da er det godt at flere vet om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...