Gå til innhold

Vaginalplastikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har foretatt dette???

Hvordan ble resultatet?fornøyd?å anbefale?

Var det mer vondt enn etter stingene man fikk etter fødsel?

Lenge på sykehuset?

Ble mange spm, men håper virkelig på svar.. Sååå utrolig missfornøyd med resultatet etter syinga. Orker ikke tanke på sex en gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stiller meg i køen av de som lurer på dette. Personlig skal jeg på vurdering på sykehuset om to uker. Jeg har fått beskjed om at første timen kun blir vurdering, så blir jeg satt opp på kø for operasjon etterhvert. De må vurdere hvor alvorlig skaden min er. Problemet mitt er at hele skjedeinngangen er åpen - ble ikke sydd selv om jeg revnet en god del bakover.Det kommer luft inn i skjeden, og det kommer rare surklelyder når jeg går i løse bukser. Pinlig på jobb fordi jeg går mye på jobb, blant annet viser kunder rundt. Legen synes jeg er ille, så noe må gjøres så hun. Jeg er så vid at hun har problemer med å få spekulumet til å sitte fast når hun tar GU på meg. Så vidt hun klarte å dytte spiralen på plass før spekulumet spratt ut igjen.

Jeg hadde et lite inngrep nedentil etter første fødsel også. Det grodde etter 3 uker. Men gynekologen som opererte meg sa at grokjøttet er mye bedre rett etter fødsel pga hormonene enn etter. Så vi må nok regne med at dette tar tid nå. Det er over et år siden jeg fødte. Har knipt, men når åpningen er stor, hjelper det ikke stort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...