knærten71 Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Nå er prinsen blitt et år og da han er liten og lett har han sittet bakovervendt i acto gracco sitt med base. Han har hatet det hele tiden og hodet faller fremover hvis han sovner. Er det noen med lik bil som kan anbefale sete nr to? Som dere vet kan jo ingen over 1.60 kjøre bilen fordi bilstolene er så store for tiden. Vi skal ha ny baby også.Blir trangt. Jeg har lest og lest, bakovervendt, forovervendt osv og jeg blir gal. Hvilket sete passer godt til vår bil. Nettopp vært på ferie i spania og de lo når jeg snakket om bakovervendt sete. Vi har ikke alle verden av butikker og utvalg her så jeg må event bestille. Så er det noen her med et forlslag?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Trodde ikke den bilen var så innmari liten... Men, bilforhandlere har jo seter du kan bli anbefalt. (Men, de anbefaler IKKE forovervendt). Og torsov bilrekvesita har godt priser på barneseter!
knærten71 Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 Jo akkurat denne modellen har så kort avstand mellom baksete og fremseter.De fikset det i nyere modeller. Torshov er jo langt unna.
Gjest Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Anbefaler deg å se på Britax Two Way Elite eller Akta Graco Duologic, disse tar liten plass, er lette å montere og er bakovervendte - utrolig viktig! I sydligere strøk ligger de dessverre LANGT bak oss når det gjelder bilsikkerhet, men bakovervendte bilseter er i ferd med å bre seg utover i verden, og det er BRA! Et bakovervendt bilsete kan være forskjellen på liv eller død i en kollisjon, og minker sjansene for alvorlig skade eller død med hele 90-95%!! Er ikke dette grunn god nok til å velge bakovervendt så vet ikke jeg..! Men ta med bil og unge til butikken og PRØV seter i bilen din, med ungen oppi, så finner du setet som passer dere best..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå