hollering Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Har gått gjennom en rimelig tøff tid nå,mulig noen som husker det.Ting begynte å komme litt på avstand, og jeg og pappan til lillegutt begynte sånn smått å bli gode venner igjen(vet at dere som husker saken muligens får hakeslipp nå)men i mitt hodet så har jeg vel egentlig håpet på at ting kunne bli bra igjen.(( skjønner jo det nå at det ikke går.Vi har fått time hos en terapaut til Torsdag for å snakke om det som har skjedd,og det har jeg sagt hele tiden ER nødvendig for at vi skal kunne gå videre og klare å være venner...nå sier han at han er ikke innreressert i det"er jo så lenge siden det skjedde"også har han to dager på rad blitt irritert på meg og tatt tak og ristet meg hardt,sier til han at jeg blir livredd når han gjør sånne ting,og da sier han"du er jo redd for ingentting" uff det er jeg ikke,er egentlig en ganske tøff jente. Vi bor ikke sammen lengere,har ikke gjort det siden Mai. Merker at det tapper meg for krefter...sliten nå....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Du kan IKKE flytte sammen med han igjen!! Du kan IKKE være sammen med han igjen!! Du MÅ slutte å TRO at dette ordner seg. Først slår han deg ned, og nå rister han deg så fort han blir sint. NEJ NEJ NEJ! Folk som han blir ikke bare plutselig snille igjen.
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Har ikke lest historien din tidligere, men det er synd og lese at han avfeier et så bra tilbud på den måten. Om han har respekt for deg som person (noe det ikke ser ut til), så sier han ja, og prøver for din skyld! Og barnet deres som jeg antar dere har. Skjønner godt det tar på og forholde seg til en sånn mann. Been there!!! Masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå