vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 jeg har overgangs stønad for datteren men hvordan blir d da men den enganstønaden for det barnet jeg skal ha nå? har jeg ikke krav på det?
nr 6 på vei Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Her må jeg si jeg er på tynn is, men overgangstønad har vel ikke noe med engangs stønad å gjøre. Engangs stønad får du istedet for foreldrepenger(du har sikker valgt foreldrepenger om du hadde krav på det), men overgangsstønad er i forbindelse med at du er enslig mor eller? Tynn is men er det ikke slik?
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 ja overgangs stønaden er for att jeg er enslig mor ...men nå har jeg fått meg samboer men fikk overgangstønaden fordi jeg søker jobb...men blir jo ikke noe jobb før neste mann kommer på mars neste år ...
Mumiluvu Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 du mister stønaden.det gjorde jeg og.ny baby og du mister pengene. been there
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 27. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2007 jeg har jo krav på overgangs stønaden så lenge jeg står som arbeidsøker til NAV? eller? jeg har funnet meg i att jeg mister den på mars men ... skal vell ikke få engansstønaden eller nå da... nei jeg får vell leve på de 5000 i mnd
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Overgangsstønad får du helt til du har vært samboer med samboeren din i 12 mnd eller til dere får et felles barn. Engangsstønaden får du no matter what så lenge du ikke får foreldrepenger.
Galskapens overhode Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 bekrefter det sistemann har skrevet her. OS mister du når du har vært samboer i 12 mndr, eller dere får felles barn. Engangsstønad får du hvis du om du ikke har krav på permisjonspenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå