ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 hei hei. noen her som bare har brukt vanlig bh(som man kan ta av stroppene på for eks) når dere ammer i stede for ammebh? jeg liker ikke helt de amme bh`ene... har litt små pupper så puppene mine blir bare fæle å stygge i slike bh`er uten innlegg:)
2gullklumper Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Jeg hadde ikke amme-bh til å begynne med, men fant fort ut at det lønte seg å invistere i en amme bh. Mye mer lettvint...
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 skjønner:) ja, jeg finner vel ut av det:) må vente også å se hvordan puppene blir når melken kommer ordentlig i gang...
2gullklumper Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Kan jo hende de blir frodige og flotte når melken setter inn da vet du
TussiLussi Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Brukte ammebh i starten og hadde ullinnlegg for ikke å bli bløt.... rant mye i starten syns jeg, da får du jo innelgget ditt Ettrhvert bare bretta jeg ned bhen og lapp ungen til, like lettvindt det
Leona* Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Puppene mine ble ihvertfall mye større når melka kom : ) Vil anbefale deg å ha et par ammebh`r klare, også kan du jo se hva du liker best. De koster vel ikke så mye på H&M så vidt jeg husker. Litt gøy for oss som vanligvis har små pupper!
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 27. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2007 de har liksom ikke vokst noe særlig til nå(uke 35) så blir spennende å se hvordan de blir:) kjøpte på kappahl, der hadde de med spiler, og blonde, litt sexy i forhold til mange andre..
Pampers123 Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Jeg fikk digre og steinharde puppefjell på føden! Seriøst, så starta puppene nesten på ryggen Var kjempevondt, klarte ikke bruke vanlig bh (den ble uansett bitteliten plutselig), og da var amme bh deilig og ha! Støtter godt, og puppene er ofte ganske vonde i starten. Men, etter noen uker med amming var jo ikke akkurat puppene mer en et lite speilegg, så da brukte jeg vanlig bh
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 I begynnelsen lekker man en del, og da er det en fordel å ha ammeinnlegg hvis ikke du vil gå rundt med to våte sirkler foran på genseren;o) hehe... Sist brukte jeg engangs-ammeinnlegg innerst mot puppen og ullinnlegg på utsiden av det igjen for ikke å bli kald (som kan gi brystbetennelse). Jeg brukte ikke BH med spiler fordi dette kan stoppe til noen av melkegangene rundt puppen. Det var dessuten ubehagelig;o) Ikke akkurat deilig å sove med spile-bh heller.... Og i begynnelsen så er bh om natten et "must" hvis ikke du vil våkne opp i en klissvåt seng noen timer seinere. hehe.. Jeg kan forresten heller ikke bruke bh uten spiler og innlegg til vanlig, men med melk i den første tiden var ikke dette noe problem;o)
Bolla&mikrogutten:) Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 Jeg liker heller ikke standard amme-bher uten innlegg, men i dag gjorde jeg er scoop:) På Lindex har de flere amme-bher med innlegg, som sitter kjempefint på og er gode. Gleder meg til å bruke dem:) Finnes i både svart og hvitt. Puppene mine så normale ut i fasongen med disse.. Løp og kjøp!!
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 27. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. august 2007 oi oi, ammebh med innlegg altså?? lindex here i come:) men tro jeg så der en gang, men tro ikke jeg så det da, men mulig det varier litt fra butikk til butikk?
Bolla&mikrogutten:) Skrevet 27. august 2007 #12 Skrevet 27. august 2007 Det er mulig da, men i Trondheim har de iallefall:) ..om du bor i nærheten: løp og kjøp;)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 27. august 2007 #13 Skrevet 27. august 2007 jeg kjøpte amme bh i sort på kapahl i dag... men guri malla hvor små de er i str, måtte ha 80 D. hehe. Bruker 75 c til vanlig så har tatt høyde for at de vokser litt. ellers syns jeg den var fin...
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 28. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 28. august 2007 hehe,jeg bor helt nede på sørlandet, så kristiansand er min shoppingby:) får se på lindex der neste gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå