Gå til innhold

amme bh vs vanlig bh...

ღPrinsesse&Prinsemammaღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei. noen her som bare har brukt vanlig bh(som man kan ta av stroppene på for eks) når dere ammer i stede for ammebh?

jeg liker ikke helt de amme bh`ene... har litt små pupper så puppene mine blir bare fæle å stygge i slike bh`er uten innlegg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke amme-bh til å begynne med, men fant fort ut at det lønte seg å invistere i en amme bh. Mye mer lettvint...

Skrevet

skjønner:) ja, jeg finner vel ut av det:) må vente også å se hvordan puppene blir når melken kommer ordentlig i gang...

Skrevet

Kan jo hende de blir frodige og flotte når melken setter inn da vet du :)

Skrevet

Brukte ammebh i starten og hadde ullinnlegg for ikke å bli bløt.... rant mye i starten syns jeg, da får du jo innelgget ditt :)

Ettrhvert bare bretta jeg ned bhen og lapp ungen til, like lettvindt det :)

Skrevet

Puppene mine ble ihvertfall mye større når melka kom : ) Vil anbefale deg å ha et par ammebh`r klare, også kan du jo se hva du liker best. De koster vel ikke så mye på H&M så vidt jeg husker.

Litt gøy for oss som vanligvis har små pupper!

Skrevet

de har liksom ikke vokst noe særlig til nå(uke 35) så blir spennende å se hvordan de blir:) kjøpte på kappahl, der hadde de med spiler, og blonde, litt sexy i forhold til mange andre..

Skrevet

Jeg fikk digre og steinharde puppefjell på føden!

Seriøst, så starta puppene nesten på ryggen :P

Var kjempevondt, klarte ikke bruke vanlig bh (den ble uansett bitteliten plutselig), og da var amme bh deilig og ha!

Støtter godt, og puppene er ofte ganske vonde i starten.

Men, etter noen uker med amming var jo ikke akkurat puppene mer en et lite speilegg, så da brukte jeg vanlig bh :)

Skrevet

I begynnelsen lekker man en del, og da er det en fordel å ha ammeinnlegg hvis ikke du vil gå rundt med to våte sirkler foran på genseren;o) hehe... Sist brukte jeg engangs-ammeinnlegg innerst mot puppen og ullinnlegg på utsiden av det igjen for ikke å bli kald (som kan gi brystbetennelse).

Jeg brukte ikke BH med spiler fordi dette kan stoppe til noen av melkegangene rundt puppen. Det var dessuten ubehagelig;o) Ikke akkurat deilig å sove med spile-bh heller.... Og i begynnelsen så er bh om natten et "must" hvis ikke du vil våkne opp i en klissvåt seng noen timer seinere. hehe..

Jeg kan forresten heller ikke bruke bh uten spiler og innlegg til vanlig, men med melk i den første tiden var ikke dette noe problem;o)

Skrevet

Jeg liker heller ikke standard amme-bher uten innlegg, men i dag gjorde jeg er scoop:) På Lindex har de flere amme-bher med innlegg, som sitter kjempefint på og er gode. Gleder meg til å bruke dem:) Finnes i både svart og hvitt. Puppene mine så normale ut i fasongen med disse..

Løp og kjøp!!:)

Skrevet

oi oi, ammebh med innlegg altså?? lindex here i come:) men tro jeg så der en gang, men tro ikke jeg så det da, men mulig det varier litt fra butikk til butikk?

Skrevet

Det er mulig da, men i Trondheim har de iallefall:) ..om du bor i nærheten: løp og kjøp;)

Skrevet

jeg kjøpte amme bh i sort på kapahl i dag... men guri malla hvor små de er i str, måtte ha 80 D. hehe.:) Bruker 75 c til vanlig så har tatt høyde for at de vokser litt.

ellers syns jeg den var fin...:)

Skrevet

hehe,jeg bor helt nede på sørlandet, så kristiansand er min shoppingby:) får se på lindex der neste gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...